ساری ؛

شهید سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس

شهید سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در نشست با اصحاب رسانه گفت: سوم آذر امسال مراسمی به مناسبت شهادت اولین طلبه شهید ولی ‌الله سلیمانی فرد و ۳۷۵ شهید روحانی مازندران در سالن الغدیر سپاه برگزار خواهد شد.

سردار ملکی بابیان اینکه شهید سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس بوده است که در دوران انقلاب از فعالان سیاسی درزمینهٔ شناخت اهداف انقلاب به مردم بوده است افزود: وی روحانی تبلیغی رزمی بوده است که در سال ۵۹ به شهادت رسید و پیکر مطهرش به کشور بازنگشت.

وی تصریح کرد: در سال ۹۴ شهید سلیمانی فرد به‌عنوان شهید شاخص بسیج طلاب معرفی‌شده است که اولین گروه رزمی تبلیغاتی را در جبهه‌ها تشکیل داده و باید الگوی طلبه‌های جوان باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به پنج هزار شهید طلبه در کشور یادآور شد: مراسمی در روستای ازنی، بخش چهاردانگه زادگاه این شهید دوم آذرماه ساعت ۱۴ بعدازظهر برای ارج نهادن مقام شامخ شهید برگزار می‌شود و همزمان برای ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی کتابخانه عمومی شهید سلیمانی فرد افتتاح می ‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: شهید ، روحانی ، بنیاد ، شناخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.