ساری؛

دستگیری مامور قلابی در آمل

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از دستگيری فردی كه با جعل عنوان مامور اطلاعات از شهروندان کلاهبرداری می كرد، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ "سرهنگ ابراهیم شجاعی" گفت: در پي کسب خبر از منابع مخبرین مبني بر اين که فردي با جعل عنوان مامور در سطح شهرستان آمل اقدام به کلاهبرداری از شهروندان مي کند، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شجاعیافزود : کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از يکسري اقدامات اطلاعاتي ، متهم را در يکي از مغازه هاي سطح شهر که در حال خريد اجناس بود شناسايي و سپس در يک اقدام عملياتي وی را دستگير کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از بازجويي هاي به عمل آمده از متهم و در بازرسي از وسايل شخصي او يکسري کپي اسناد و مدارک مربوطه به اشخاص مختلف بدست آمد که ظاهرا متهم براي افتتاح حساب و اخذ دسته چک از نام و مدارک اين افراد سوء استفاده مي کرد.

سرهنگ "شجاعی" خاطر نشان کرد : متهم به نام "روح اله- خ" که به عنوان مامور با خريد اجناس از مغازه داران مبادرت به ارائه چک هاي بلامحل مي کرد.

جانشین انتظامي آمل درخاتمه گفت : متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ شجاعی در پايان از شهروندان خواست : جهت جلوگيري از سوء استفاده افراد سودجو، در صورت درخواست هاي غير معقول توسط افراد كه خود را مامور دولتي معرفي مي کنند، حتما از وي كارت شناسايي معتبر بخواهند و در صورت مواجهه شدن با موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: دستگیری ، ماموران ، قلابی ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.