قزوین؛

صدور پروانه شکار ممنوع است

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: این استان بر اساس نظر سازمانی جزو 10 استانی استکه پروانه شکار در آن صادر نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سیاوش شمسی‌پور گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین نیز تابع این قانون بوده و بنابراین هر اقدامی که از طرف این اداره کل انجام شود، بر اساس قانون است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از محیط‌بانان  درخواست کرد که با مشاهده هرگونه ساخت و ساز و بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معادن در مناطق خود، گزارشات مربوطه را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اجرای قانون مدیریت سبز در استان قزوین از الزامات دستگاه‌های دولتی است، تشریح کرد: این مدیریت باید به‌ صورت جدی انجام شود و در این راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین نیز خود می‌تواند گام مؤثر و نظارت لازم را در این خصوص داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه پایش و نظارت در معادن استان قزوین باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ادارات واحدهای شهرستانی استان قزوین نیز باید همکاری و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: صدور ، پروانه ، شکار ، ممنوع ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.