صائب عریقات: اشغالگری اسرائیل رو به پایان است

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین با تاکید بر ادامه مقاومت در برابر سرکوبگری های اسرائیل گفت اشغالگری این رژیم رو به پایان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «صائب عریقات» در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره از اریحا در کرانه باختری رود اردن درباره انتفاضه قدس و در پاسخ به این پرسش که مسئولان فلسطینی در بهره برداری از قیام فلسطینیان برای کمک به مسئله فلسطین چه کرده اند، گفت: ملت فلسطین به مانند مسئولان فلسطینی در وضع دفاع از خود قرار دارند.

وی افزود: فرزندان ما دست خالی با ماشین نظامی دیوانه ای روبرو هستند. اسرائیل انتفاضه اول و دوم فلسطینیان را با استفاده از ابزارهای مختلف سرکوب کرد و شمار زیادی از فلسطینیان را به شهادت رساند و منازل فلسطینیان را ویران کرد و امروز نیز اسرائیل همین سرکوبگری ها را ادامه می دهد. هدف اسرائیل نابودی گزینه دو کشور و تشکیل یک رژیم آپارتاید است و نتانیاهو همین هدف را دنبال می کند.

جنگ فراگیر اسرائیل و تروریسم دولتی نتانیاهو می خواهد گزینه دو کشور را نابود کند. نتانیاهو فکر می کند در سایه درگیری هایی که میان روسیه و آمریکا و همچنین کشمکش ها میان کشورهای عربی در منطقه وجود دارد بهترین فرصت را برای نابودی این گزینه در اختیار وجود دارد. مسئولان فلسطینی در کنار مردم فلسطین قرار دارند و تلاش می کنند همه نوع حمایتی برای تقویت مقاومت ملت فلسطین فراهم شود.

پیام ما به همه کشورهایی که مدعی جنگ در تروریسم و استقرار ثبات و امنیت در این منطقه هستند این است که بدون پایان یافتن اشغالگری اسرائیل نمی توان تروریسم را از بین برد. محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رایزنی های بین المللی خود به این مسئله اشاره می کند. تروریست ها انسان های کوری هستند. هیچ تفاوتی میان تروریستی که یک روزنامه نگار را در عراق سر می برد با اسرائیلی که یک کودک فلسطینی را به آتش می کشد،وجود ندارد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار