اصفهان؛

گشایش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در اصفهان

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی در اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ در این نمایشگاه شرکتهایی از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، قم، گلستان، مازندران، همدان و یزد و نمایندگان کشورهای ایتالیا و چین در فضایی به مساحت 9 هزار متر مربع فضای آخرین دستاوردها و تولیدات خود را ارائه کرده اند..

این شرکت در زمینه تولید تجهیزات آبیاری، ماشین آلات ، تحقیقات وخدمات کشاورزی فعالیت دارند

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: : تاکنون حدود دو هزار متخصص برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

محققیان افزود: در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه کارگاه های تخصصی و آموزشی در حوزه مکانیزاسیون و آب و خاک همراه با اعطای گواهینامه معتبر در این نمایشگاه برپا می شود

وی با بیان اینکه امروزه نگاه ویژه به صنعت کشاورزی از جنس اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: افزایش دانایی و آگاهی کشاورزان، گام بلندی در راستای تولید محصول های کشاورزی است و تدوین قوانین زیرساختی و تخصیص اعتبارهای ویژه، توان ظرفیت های توسعه کشور در این بخش را فعالتر می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: هر سال سه نمایشگاه در پیوند با بخش کشاورزی در استان اصفهان برپا و منجر به هم افزایی بین تولیدکنندگان، فروشندگان و کشاورزان می شود.

قدرت الله قاسمی مکانیزاسیون را عامل تعیین کننده و حیاتی در اقتصادی کردن بخش کشاورزی برشمرد و گفت: این موضوع باعث افزایش بنیه اقتصادی، بهره وری مناسب و دستیابی به تولید غذا و امنیت غذایی می شود

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی تا دهم آذر در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان دایر است . 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.