قزوین؛

ششمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین گشایش یافت

در این نمایشگاه دستاوردهای بخش كشاورزی در زمینه سیستم های نوین آبیاری، آبرسانی،مكانیزاسیون كشاورزی، تحقیقات كشاورزی و صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ششمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین گشایش یافتگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ششمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، به مدت چهار روز با حضور بیش از ۵۰ مشارکت کننده از داخل و خارج از استان و نمایمندگی کشور های خارجی در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع برپا شده است.
 
ابراهیمی پاک اضافه کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران، اصفهان، زنجان، قزوین، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، همدان و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.
 
وی تصریح کرد: همچنین نمایندگی ماشین آلان و اداوات کشاورزی از کشور های اروپایی و آسیایی نیز در این مدت امکانات و وسایل خود را به نمایش گذاشتند.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این رویداد اقتصادی می تواند به ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات کمک کند.
 
ششمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات از ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای بازدید متخصصان و علاقه مندان است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.