همدان؛

دانشجویان نیم‌بها به سینما می‌روند

مسوول امور سینماهای حوزه هنری استان همدان از نیم‌بهاشدن بلیط سینماهای این حوزه در روز دانش‌جو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شرفی گفت: در حال حاضر سالن شماره1 سینما قدس همدان و همچنین سینما بهمن ملایر فیلم «جامه‌دران» را روی پرده دارند و در سکانس ویژه‌ی خود در ساعت 20:30 هم فیلم «محمد رسول ا...» را برای علاقمندان به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: سالن شماره2 سینما فلسطین نیز در حال اکران انیمیشن «شاهزاده روم» است که در سکانس‌های 9:30، 11:30، 15:30، 17:30و 19:30 برای علاقمندان به روی پرده می‌رود.

شرفی ادامه‌ داد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده دانشجویان می‌توانند در روز دوشنبه 16 آذرماه با ارائه‌ی کارت دانشجویی خود، فیلم‌های به نمایش درآمده در سینماهای حوزه هنری استان را به صورت نیم‌بها به تماشا بنشینند.

گفتنی‌است،«جامه‌دران» فیلمی به کارگردانی رضا قطبی‌زاده و با بازی مهتاب کرامتی، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و... است که داستان زنی به نام شیرین را روایت می‌کند که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

«شاهزاده روم» نیز انیمیشنی به کارگردانی هادی محمدی است که قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) را روایت می‌کند.

انتهای پیام/ش




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.