همدان؛

پليس به دنبال امنیت در سایه جلب گسترده مشاركت های مردمی است

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پليس به دنبال جلب گسترده مشاركت های مردمی در تحقق امنیت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز همدان؛ سردار "حاجي محمد مهديان نسب" در نشست "پايش جرايم در استان همدان" اظهار داشت: کنترل مطلوب جرايم در سايه تعامل سازنده پليس هاي تخصصي با يگان هاي اجرايي در سطح استان، محقق مي شود. 

وی افزود: فرماندهان در هر بخش و سمتي که فعاليت دارند همواره بايد اقدامات صيانتي از مجموعه خود را جدي بگيرند و مانع بروز آسيب در ميان کارکنان شوند.

مهدیان نسب با تاکيد بر لزوم بازخوردگيري مستمر فرماندهان از مأموريت هاي کارکنان مجموعه خود، گفت: بازخوردگيري ها از فعاليت کارکنان باعث مي شود تا علاوه بر صحت و سلامت اداري، زمينه بروز جرايم نيز در جامعه کاهش يابد.

وی ادامه داد: آسيب شناسي و شناسايي زمينه ها و بسترهاي جرم ساز از جمله وظايف ما در پيشگيري و مقابله با جرايم است.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: همه ما بايد نسبت به خود و ديگران احساس مسئوليت کنيم و به خودپايي و دگرپايي توجه ويژه داشته باشيم تا بتوانيم در سالم سازي جامعه گام هاي موثرتري برداريم.

وي با اشاره به اينكه هدف اصلي پليس خدمت رساني به مردم و جلب اعتماد عمومي شهروندان است، اظهار داشت: مشاركت عمومي در بسط و گسترش امنيت اجتماعي و كاهش وقوع جرايم بسيار مهم و تاثير گذار است.

مهديان نسب ادامه داد: امنيت يك توليد اجتماعي است و همه بايد سهم خود را در توليد امنيت پايدار در جامعه به خوبي ايفا كنند؛ پليس به دنبال جلب گسترده مشاركت هاي مردمي در تحقق اين مهم است.

وي تصريح كرد: امنيت زير بناي توسعه همه جانبه جوامع به شمار مي رود و در سايه سار وجود امنيت مردم به فعاليت هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، اعتقادي و .. در جامعه مي پردازند.

مهديان نسب بيان داشت: با اجراي تدابير خوب و سازنده فرماندهان و روساي کوپ(کلانتري و پاسگاه) و تعامل سازنده روساي پليس هاي تخصصي با فرماندهان شهرستان ها، جرايم در سطح استان به نحو مطلوبي کنترل شده است.

انتهای پیام/ی




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.