مشاور مقام معطم رهبری در امور بین‌الملل تاکید کرد: از خواست ملت و دولت سوریه در جهت حفظ استقلال حمایت خواهیم کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معطم رهبری در امور بین‌الملل در سفری رسمی به سوریه امروز (یکشنبه 8 اذرماه) وارد دمشق شد و مورد استقبال مقامات رسمی، سفیر ایران در سوریه، مسئولان نهادهای ایرانی در این کشور قرار گرفت.

ولایتی در بدو ورود به فرودگاه دمشق در مصاحبه با خبرنگاران صمن تبریک پیروزی‌های ملت و دولت سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رفت و آمدهای خود را با دولت و ملت سوریه حفط نموده و در طول حدود 5 سال گدشته در کنار پایمردی‌ها و استقامت سوریه در برابر تروریستها و کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه که جنگی جهانی و تمام عیار را تحمیل کردند ایستاده است.

وی ادامه داد: اینگونه رفت و آمدها بین دو کشور دوست و برادر در جهت تبادل نطر و تحکیم روابط شکل می‌گیرد و در این سفر ضمن بررسی آخرین شرایط و وصعیت منطقه در خصوص روابط دو جانبه بحث و تبادل نطر صورت خواهد پدیرفت.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه از خواست ملت و دولت سوریه در جهت حفظ استقلال حمایت خواهیم کرد، افزود: مقام معطم رهبری همواره بر حمایت از ملت و دولت سوریه تاکید کردند و رئیس‌جمهور و دولت و ملت ایران نیز با همه وجود در این مسیر گام برداشته‌اند و اطمینان داریم سرانجام پیروزی با ملت و سوریه خواهد بود که در برابر متجاوزان و تکفیری‌ها و قدرت‌های زیاده‌خواه ایستادگی و مقاومت کرده و پیروزی‌های به دست آمده را به بشار اسد رئیس جمهور و دولت و ملت سوریه تبریک می‌گویم.

ولایتی در این سفر با رئیس‌جمهور سوریه، وزیر امور خارجه و دیگر مقامات سوریه دیدار خواهد کرد و در این سفر حسین امیرعبداللهیان معاون افریقا و عربی وزیر خارجه وی را همراهی می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار