اینجا هنوز زمان «به وقت محرم» است

هنوز که هنوز است یاد حسین(ع) در دل ها زنده است و داغ عاشورا قلب عشاق را می‌سوزاند.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز که هنوز است عطر محرم و حسین (ع) همه جا هست، و به همین بهانه هنرمند جوانی مجموعه آثارش را در قالب عکس به فرهنگسرای خاوران می آورد، عکس هایی که نشان می دهند داغ حسین (ع) همچنان تازه است و دل شیعیان را می‌لرزاند.

فاطمه گشانی عکاس جوان این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راجع به این نمایشگاه  گفت: این نمایشگاه در واقع یک سفرنامه تصویری از آن چیزی است که در سفرم به یزد احساس کردم، و بیشتر بیان حس و حال و ثبت لحظات نابی است که در ایام محرم  در این شهر پرشور و نوا دیدم.

وی افزود: در مجموعه «به وقت محرم» 24 کار در ابعاد 50 در 70 وجود دارد که در آن ها آداب و رسوم خاص آن منطقه که توجه هر نگاهی را جلب می کند به نمایش گذاشته شده است.

گشانی خاطرنشان کرد: در تمام طول این سفر علاوه بر مراسم های خاص و ویژه ای که وجود داشت، اتحاد مردم بی نظیر این منطقه که با دل هایی آکنده از مهر و محبت برای امامشان عزاداری می‌کردند، فوق العاده بود و هر رهگذری را مجذوب خود می‌کرد، من نیز سعی کردم تا در عکس‌هایم زوایایی را که شاید خیلی‌ها هنوز آن را ندیده‌اند و فقط شنیده‌اند را به تصویر بکشم.

گفتنی است؛ نمایشگاه «به وقت محرم» از شنبه 14 آذر در نگارخانه شماره 2 فرهنگسرای خاوران افتتاح می شود و تا 17 هم این ماه پذیرای هنردوستان و مراجعه کنندگان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار