صمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بالاخره «مشدی عباد» ساخته می‌شود؟!/ کارگردان «پدر آن دیگری» از دلایل موفقیت این فیلم می‌گوید

برای ساخت «مشدی عباد» از بخش‌های خصوصی درخواست حمایت کردیم اما درحال حاضر هیچ اتفاقی رخ نداده است.

یدالله صمدی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «مشدی عباد» گفت: هنوز به دنبال سرمایه برای ساخت این فیلم پرهزینه هستیم و از بخش‌های خصوصی و فارابی درخواست حمایت کردیم؛ اما تا به حال به نتایج دلخواه دست پیدا نکردیم، امیدوارم با پشت سر گذاشتن این مرحله اصلی‌ترین بخشی ساخت یک اثر است، بتوانیم هر چه زودتر فیلم را بسازیم.

وی در مورد علت موفقیت فیلم «پدر آن دیگری» در گیشه و جشنواره‌های خارجی گفت: ما چه در فیلم و چه در اخلاق و برخورد اجتماعی خود سعی می‌کنیم دروغ نگوییم و با صداقت حرف‌مان را بزنیم. «پدر آن دیگری» نیز فیلمی با صداقت و ساده است که حرف خود را در نهایت سادگی و بی‌آلایش بیان می‌کند، این فیلم به خوبی به مشکلات اجتماعی و خانواده‌ها پرداخته و خوشبختانه توانست بین مخاطبان ایرانی و خارجی جای خود را باز کند و به موفقیت‌هایی برسد.

وی ادامه داد: صداقت فقط در محتوای فیلم ما وجود نداشت؛ بلکه این سادگی و راستگویی را در بازی بازیگران و کلیه عوامل فیلم می‌بینیم. به این جهت خروجی ما واحد و یکدست و موفقیت آمیز بود.

این کارگردان عنوان کرد: خدا را شکر که هنوز با این سن کودک درونم فعال و یکرنگ است و این مقوله را در فیلم‌هایم پیاده می‌کنم و از طرف اهالی سینما و مخاطبان محبوب هستم و من را می‌پذیرند.

صمدی خاطرنشان کرد: توصیه من به جوان‌ها و در کل انسان‌هایی که صدای من را می‌شنوند، این است که تا جایی که امکان دارد دروغ نگویید و حرف خود را با صداقت و راستگویی بیان کنید؛ چون کلید موفقیت هر کاری در این موضوع خلاصه می‌شود.

گفتنی است؛ «مشدی عباد» کاری اقتباسی و کمدی و در مورد دختری به نام گلناز است که عاشق پسری به نام سرور می‌شود؛ اما پدر دختر به خاطر مشکل مالی او را مجبور به ازدواج با یک بازاری پولدار می‌کند و...

پیش از این حضور اکبر عبدی به عنوان بازیگر، سعید ملکان به عنوان مجری طرح و سعید کریمی به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان قطعی بود و احتمال بازی جمشید هاشم‌پور و فرهاد قائمیان در «مشدی عباد» وجود داشت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
من این فیلم را دیده ام از آغاز تا پایان فیلم پر از توهین به ایران و مسلمانان علی الخصوص شیعه می باشد .
آخرین اخبار