در برنامه ششم ارزش افزوده را در اختیار استانداری قرار می‌دهند

رئیس شورای شهر تهران گفت: ارزش افزوده را در برنامه ششم قرار است از شهرداری گرفته و به استانداری بدهند که این موضوع باید مورد دفاع قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه با اظهار تاسف کشتار شیعیان مظلوم در کشور نیجریه و رهبر مذهبی (شیخ زکزاکی) اظهار داشت: متاسفانه در چند روز اخیر اخبار مبنی بر کشتار شیعیان مظلوم نیجریه و رهبر مذهبی آن‌ها شنیده‌ایم که خانه وی را آتش زدند و فرزندانش را نیز به شهادت رسانیده‌اند.

وی با اظهار تاسف از دلیل این حادثه ادامه داد: کشتار وحشیانه شیعیان نیجریه به دلیل مراسم حضور در اربعین حسینی بود که جای تاسف دارد.

چمران اضافه کرد: کشورهایی که این گونه  اعمال را انجام می‌دهند چوبش را خواهند خورد.

وی با بیان اینکه دیروز شاهد آلوده ترین هوای شهر تهران بودیم، گفت: دیروز هوای تهران به وضعیت قرمز رسید که نفس کشیدن را مشکل کرده بود و متاسفانه مردم باید در این هوا نفس می‌کشیدند.

رئیس شورای شهر تهران با اظهار تاسف چند نفر بر اثر آنفولانزا و تلاش وزارت بهداشت و درمان برای جلوگیری از گسترش آن تاکید کرد: باید برای مرگ خاموش و مرگ مرموز که مردم را به سوی گورستان رهبری می‌کند فکر و چاره‌ای اندیشیده شود، البته که رفع آلودگی هوا کار یک دستگاه نیست، اما باید برنامه‌ها عملی شود و راه حل کار در گسترش حمل و نقل عمومی و مترو است و تا زمانی که حمل و نقل عمومی گسترش پیدا نکند این موضوع را خواهیم داشت.

چمران با اشاره به تدوین برنامه ششم و ارسال به مجلس تصریح کرد: در برنامه ششم موضوع شورا و شهرداری نیز لحاظ شده که باید از بسیاری از موارد آن به شدت دفاع کنیم چرا که ارزش افزوده و عوارض را از شهرداری به استانداری  انتقال دهند و در حالی که درآمد ناپایدار ( به دلیل رکود ساخت و ساز) به زیر 50 درصد برسد، قرار است درآمد پایدار را نیز حذف کنند که این موضع باید با دقت رسیدگی و مورد دفاع قرار بگیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار