تهران از نظر میزان تشعشع امواج الکترومغناطیسی در شرایط سالم قرار دارد

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: نتیجه یک مطالعه بین بخشی در حوزه محیط زیست و سلامت شهر نشان داد که تهران از نظر میزان امواج الکترومغناطیسی در وضعیت سالم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران با اشاره به مطالعه بین بخشی در حوزه محیط زیست و سلامت برای بررسی امواج الکترومغناطیسی اظهارداشت: برای اولین بار یک مطالعه بین بخشی در حوزه محیط زیست و سلامت با تاکید بر روشن شدن امواج الکترومغناطیسی و اثرات آن بر سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اندازه گیری امواج الکترومغناطیسی بیان کرد: اندازه گیری این امواج فارغ از اینکه منشا آن از چه منبعی ساطع می‌شود توسط دستگاه تاردا که یک دستگاه مورد تایید  مورد سازمان انرژی اتمی است در 460 نقطه جغرافیایی شهر تهران اندازه گیری شد.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: نتیجه نشان داد که اندازه گیری‌های به دست آمده با استانداردهای پذیرفته شده از سوی سازمان حفاظت از تشعشع فاصله زیادی دارد و این موضوع نشانگر آن است شهر تهران از نظر میزان تشعشع امواج الکترومغناطیسی  در شرایط سالم قرار دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار