جلسه کمیته ملی آلودگی هوا با 2 مصوبه خاتمه یافت

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: جلسه کمیته ملی آلودگی هوا با 2 پیشنهاد، اصلاح شیوه‌نامه اضطرار و اقدامات کاربردی پیشنهادی از سوی ادارات مسئول خاتمه یافت.

جلسه کمیته ملی آلودگی هوا با 2 مصوبه خاتمه یافتمحمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نتیجه جلسه کمیته ملی آلودگی هوا، اظهار کرد: جلسه‌ کمیته ملی آلودگی هوا امروز ساعت 14 برگزار شد و 2 مصوبه در پی داشت که مصوبه اول پیشنهادات و اقدامات دستگاه‌هایی چون وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اداره راهنمایی و رانندگی مرکز، وزارت کشور، استانداری، اداره راه و شهرسازی، شهرداری تهران و محیط زیست برای مقابله و کنترل آلودگی در شرایط ناسالم را دربر داشت.

وی در ادامه افزود: تا پایان هفته آینده ارگان‌های ذیربط ملزم به ارائه اقدامات خود در شرایط ناسالم هوا هستند که بعد از ارائه، جمع بندی و اصلاح آن‌ها، نتیجه کل به تمامی استانداری‌های کشور ابلاغ می‌شود.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در خصوص مصوبه دوم جلسه کمیته ملی آلودگی هوا، گفت: برای اصلاح و بازنگری شیوه‌نامه شرایط اضطرار و هشدار هوا یک تیم کارشناسی تشکیل شد تا از هفته آینده بررسی و اصلاحات خود را برای آیین‌نامه شرایط ناسالم هوا انجام دهند.

رستگاری در ادامه تصریح کرد: بعد از اتمام نظریه این تیم کارشناسی شیوه‌نامه اضطرار جدید و اصلاح شده برای تصویب به مراجع بالاتر ارائه می‌شود.

گفتنی است، جلسه امروز کمیته ملی آلودگی هوا در سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.
انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار