قزوین؛

قاچاقچیان تریاک در قزوین به مقصد نرسیدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از ۲ مسافر اتوبوس ۲ کیلو و ۲۷۵ گرم تریاک کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ولی وندایی افزود:  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در بازرسی از دو مسافر اتوبوس، مقدار ۲ کیلو و ۲۷۵ گرم تریاک را به صورت بلع و انباری از معده آنان کشف کردند.


وی ادامه داد: در پی اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری در عوارضی قزوین ـ زنجان، اتوبوس مسیر بندرعباس به تبریز را برای بازدید مسافران متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین عنوان کرد: مأموران در بازدید از مسافران اتوبوس بندرعباس ـ تبریز با بهره‌گیری از شیوه چهره‌زنی به رفتار دو نفر از مسافران که حالت روحی و روانی مناسبی نداشته، مظنون شدند.

وندایی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با به کارگیری شگردهای تخصصی هر دو مسافر مظنون اعلام شده که هر کدام مقادیری تریاک را بلعیده و قصد انتقال آن را به تبریز داشتند، پس از اقرار هر دو متهم دستگیر و برای بازرسی به اداره پلیس منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این مسافران ۳۴ و ۳۰ ساله تعداد ۲۵۰ بسته تریاک به وزن ۲ کیلو و ۲۷۵ گرم تریاک از معده آنان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین مطرح کرد: متهمان با دستور مقام قضایی برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفتند.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.