بندرعباس؛

تشکل‌های دینی ،قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، افزایش کارآمدی فرهنگی تشکل‌های دینی و توانمندسازی ارکان آن‌ها با رویکرد آموزش و مهارت آموزی را مهم‌ترین اولویت برنامه‌های این سازمان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ رضا معممی‌مقدم در نشست موثرین جبهه فرهنگی انقلاب در هرمزگان با اشاره به جنگ‌نرم دشمن و ناکارآمدی سخت‌افزاری در مقابله با این شبیخون فرهنگی افزود:مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمن نیازمند قدرت‌نرم است و امروزه تشکل‌های دینی به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی گفت: حمایت، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی یکی از وظایف مهم این نهاد دینی فرهنگی است که با مدیریت جهادی در این عرصه می‌توان به ماندگاری کارها کمک کرد.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هم‌افزایی نهادهای دینی و تقویت محیط تعاملی برای استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های فرهنگی را از دیگر مواردی برشمرد که در مقابله با جنگ نرم دشمن کار آمد است.

معممی‌مقدم بر استفاده از علم و توان نخبگان در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی جامعه تاکیدکرد .

وی توانمندسازی ارکان تشکل‌های دینی با رویکرد آموزش و مهارت آموزی و افزایش کارآمدی فرهنگی تشکل‌های دینی را از مهم‌ترین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی در سال آینده عنوان کرد.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت‌های حوزه هنری در استان، استفاده از ابزارهای هماهنگ را رساترین و بلیغ‌ترین عنصر دانست و خواستار آموزش نغمات مذهبی دینی برای مداحان به منظور تقویت موسیقی مذهبی اسلامی شد.

معممی‌مقدم بر راه اندازی کرسی‌های تلاوت قرآن در مجالس و ترویج سبک زندگی اسلامی تاکید‌کرد و برپایی نمایشگاه مذهبی، راه‌اندازی محافل قرآنی در ماه‌های محرم و صفر و دیگر مناسبت‌های دینی را از جمله برنامه‌هایی خواند که تشکل‌های دینی به جد باید به آن بپردازند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.