تبریز؛

پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان شهرداری تبریز مقابل آینده‌سازان

پینگ پنگ بازان شهرداری تبریز مقابل آینده سازان به پیروزی رسیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  هفته سوم رقابت های لیگ بر‌تر تنیس روی میز ایران با برگزاری سه دیدار دنبال شد که در تبریز، تیم‌های شهرداری و آینده سازان به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری موفق شد شش بر دو مقابل آینده سازان به برتری دست پیدا کند.

در این دیدار چهار پیروزی را بازیکنان چینی و دو برد دیگر نیز در بازی دونفره و محمد صمد آبادی برای تبریزی‌ها بدست آوردند، اما تیم آینده سازان که احتشام‌زاده سرمربی خود را در کنارش نداشت توسط امیر حسین هدایی و محمد بشیری دو پیروزی را بدست آورد.

گفتنی است در مهم‌ترین دیدار هفته سوم فینالیست‌های دوره پیش لیگ به مصاف هم رفتند که در ‌نهایت این دیدار با پیروزی قاطع پتروشیمی همراه بود.

در ماهشهر دو تیم بدون باخت پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد فینالیست‌های لیگ سال گذشته به میدان رفتند که در پایان پتروشیمی ۶ بر یک قهرمان سال گذشته را شکست داد تا همچنان در صدر جدول باشد همچنین تنها برد دانشگاه آزاد را طاهرخانی مقابل احمدی فر بدست آورد و در تیم پتروشیمی هر پنج بازیکن این تیم سهمی در پیروزی تیمشان داشتند.

تا پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر تنیس روی میز ایران پتروشیمی بندرامام با دو پیروزی و یک تساوی و کسب ۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، تیم رعد پدافند هوایی با دو برد و یک باخت و ۶ امتیاز در مکان دوم قرار دارد، شهرداری تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی و آینده سازان هر کدام با ۳ امتیاز در مکان‌های بعدی ایستاده‌اند و تیم نفت آبادان نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.