تبریز؛

قهرمانی تبریزی ها در لیگ برتر ترامپولین کشور

ورزشکاران تبریزی قهرمان بلامنازع لیگ برتر ترامپولین باشگاه های کشور شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛این مسابقات در تبریز و با حضور شش تیم برگزار شد که طی آن تیم های سرای ژیمناستیک نوظهوری تبریز با کسب 749امتیاز و تیم دبیری تبریز با 745 امتیاز رده های اول و دوم تیمی را به خود اختصاص دادند و تیم میرمهنای کیش با 706 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز امیررضا مسگری از تیم دبیری تبریز با به دست آوردن 274 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و محمد سعیدآبادی و محمدرضا زارع هر دو از تیم میرمهنی کیش به ترتیب با 262 و 252 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همزمان با رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، مسابقات لیگ دسته یک نیز امروز در تبریز برگزار شد که طی آن در بخش تیمی، تیم استاد اعظمی شیراز با 687 امتیاز قهرمان شد و تیم های بانک انصار آذربایجان شرقی با 673 امتیاز در رده دوم و تیم هیات ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری با 622 امتیاز در رتبه سوم جای گرفتند.

در قسمت انفرادی لیگ دسته یک، شایان انوشی از بانک انصار تبریز با 254 امتیاز قهرمان شد و علیرضا زارع و امین شجاعی هر دو از تیم استاد اعظمی شیراز رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.