کارخانه: دور برگشت لیگ برتر والیبال جذاب‌تر خواهد شد

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بدون شک با حساس‌تر شدن مسابقات، نیم فصل دوم لیگ برتر با جذابیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم والیبال بانک سرمایه در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: تیم ما با هدف حضور در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی مسابقات تا پایان دور رفت راهی مسابقات شده بود و خوشبختانه موفق شد به هدف خود دست پیدا کند. هرچند من انتظار بیشتری از تیمم داشتم و ترجیح می‌دادم به جای رده سوم در دره اول یا دوم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: مدیران تیم از عملکرد ما رضایت دارند و خود من هم معتقدم که بازیکنانم رفته رفته و هر بازی نسبت به بازی قبل نمایش بهتری در دیدارهای خود داشتند و ناهماهنگی‌های دور رفت مسابقات کاهش چشمگیری در اواسط و اواخر نیم‌فصل داشت.

کارخانه افزود: تیم‌هایی که در این دوره از مسابقات حضور دارند از نظر سطح فنی در سطوح مختلفی قرار دارند. چند تیم هستند که برای قهرمانی با هم رقابت تنگاتنگ دارند و در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند. برخی دیگر از تیم‌ها هم در تلاشند با قرار گرفتن در جمع هشت تیم نهایی جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کنند تا شانس خود را در آن مسابقات امتحان کنند. 

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در ادامه گفت: چند تیم هم در مسابقات لیگ برتر حضور دارند که از لحاظ مهره و تجربه در سطح پایین‌تری قرار دارند و جایگاه آن‌ها نیز در جدول رده‌بندی چندان جالب توجه نیست. به هر حال لیگ امسال از لحاظ فنی در مجموع خوب بود و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شاهد رقابت جذاب‌تری باشیم.

کارخانه به دیدار تیمش در هفته دوازدهم لیگ برتر و در ابتدای آغاز نیم فصل دوم اشاره کرد و گفت: در گام نخست دیداری سختی را با پیکان صدرنشین برگزار خواهیم کرد. دیداری که بدون شک بسیار سخت و البته تاثیرگذار خواهد بود. تمام تلاش ما این است که اجازه ندهیم حساسیت بالای این مسابقه سبب شود که بازیکنان نتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند. به خوبی می‌دانیم که آغاز دور برگشت مسابقات لیگ با پیروزی مقابل تیمی مثل پیکان می‌تواند ادامه راه را برای ما هموارتر کند.

وی در پایان گفت: برگزاری مسابقات به صورت پلی آف انتقاد همیشگی من از نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ بوده است با این حال این شیوه امسال هم وجود دارند و ما هم مانند دیگر تیم‌ها باید خود را آماده شرایط تعیین شده برای این مسابقات کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار