قوچان‌نژاد:

دستیاران کنونی کواچ والیبال را خوب می‌فهمد/روی مربی باید بر اساس حق و انصاف نظر داد

مربی بین‌المللی والیبال کشورمان گفت: ما در ایران مربیان ارزشمند و توانایی داریم که می‌توانند به خوبی در کادر فنی تیم ملی کنار کواچ قرار بگیرند.

جبار قوچان‌نژاد مربی بین‌المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌خواهم در مورد بازی فرد یا مربی خاصی حرف بزنم ولی در والیبال ایران ما مربیان ارزشمند زیادی داریم همچون بهروز‌ عطایی، پیمان اکبری، مصطفی کارخانه و ... این مربیان توانمندی بسیار بالایی دارند و می‌توانند به خوبی در کنار کواچ به عنوان مربی حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:‌من در طول 2 الی 3 سال با رحمان محمدی‌راد و چورا در تیمهای باشگاهی مشهد کار کردم و معتقدم که این 2 نفر والیبال را خیلی خوب می‌فهمند و از آن جایی که محمدی‌راد با چورا ارتباط عاطفی بسیار خوبی دارد و داشتن توانایی خوب صحبت کردن وی به زبان انگلیسی باعث می‌شود که در کنار کواچ بتواند کمک خوبی برای تیم ملی باشد.

مربی بین‌المللی والیبال کشورمان در ادامه افزود: محمدی‌راد از فهم والیبالی بسیار بالایی برخوردار است و در این شرایط به راحتی می‌تواند نقطه نظرات خود را به کواچ ارائه دهد البته شنیدم که در 3 بازی آخر لیگ جهانی برخی کارشناسان روی نقش کمک مربیان انتقاداتی داشتند باید در این وضعیت گفت که کمک‌ها در کادر فنی فقط نقش مشاور را دارند و همه تصمیمات نهایی توسط سرمربی گرفته می‌شود و این باخت‌ها به خاطر اشباع شدن بازیکنان و خستگی آن‌ها از حضور در سفرهای طولانی و بازی‌های سنگین بود.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: ما در والیبالمان چندین مربی ارزشمند داریم ولی معتقدم در حال حاضر مسئولان در انتخاب مربی برای تیم ملی به بیراه نرفته و "محمدی راد" یک مربی خوب ولی فهیم در والیبال محسوب می‌شود شاید وی کم تجربه است ولی شرایط وهماهنگی بسیار خوبی با کادر فنی تیم ملی دارد نباید فقط به خاطر کم تجربگی به وی انتقاد کرد.

قوچان‌نژاد گفت: امیدوارم نظراتی که در خصوص کادر فنی داده می‌شود براساس حق و انصاف باشد تا حقی،ناحق نشود، من چورا و محمدی راد را قبول دارم اگر به آن‌ها فرصت بدهیم به طور حتم نتایج خوب حضورشان در کادر فنی تیم ملی را خواهیم دید.

وی در خاتمه گفت: اگر ما در مسابقاتی خاص موفق به کسب نتیجه نشویم و لطمه بخوریم به هیچ عنوان به خاطر دستیار نیست،‌ باید به این تیم و کادرش زمان بدهیم تا در میادین مختلف خود و سطح کارشان را نشان دهند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار