داستان جدایی کشاورزی از تبریز و پیوستن به ارومیه

انتقال عجیب بازیکن تیم شهرداری تبریز به تیم شهرداری ارومیه بدون نهایی شدن رضایت‌نامه، واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرش کشاورزی در ابتدای این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال مردان با عقد قراردادی به تیم شهرداری تبریز پیوست و در پایان دور رفت این مسابقات به درخواست خود  از این تیم جدا شد و به شهرداری ارومیه پیوست. این در حالی است که جدایی این بازیکن از تیم شهرداری تبریز و پیوستنش به ارومیه هنوز قانونی نشده است.

این بازیکن جوان درحالی تبریز را ترک کرد که مسئولان باشگاه شهرداری تبریز عنوان کرده‌اند احتمال این جدایی وجود دارد اما هنوز تصمیم نهایی در این رابطه گرفته نشده است. مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در مورد علل درخواست آرش کشاورزی برای جدایی از این تیم مدعی شده است که این بازیکن مشکل مالی نداشته است و تنها به دلیل مشکلات روحی و روانی که داشت تصمیم به ترک این باشگاه گرفته است.

عادل بناکار ، سرمربی تیم شهرداری تبریز هم از این اتفاق ابراز ناراحتی می‌کند: دلایل آرش برای جدایی از تیم ما قانع کننده نبود. خیلی دوست داشتیم این بازیکن را تا آخر فصل در تیم خود داشته باشیم اما وقتی یک بازیکن دلش با تیم نباشد نمی‌تواند نمایش مفیدی داشته باشد. با این حال من رضایت ندارم که آرش تیم ما را ترک کند.

این بازیکن اما خود در بیان دلایل این جدایی اظهار کرده است: دیگر توانایی ادامه همکاری با تیم شهرداری تبریز را نداشتم و پیشنهاد شهرداری ارومیه را پذیرفتم تا بتوانم جای خالی پوریا فیاضی که به دلیل مصدومیت ادامه مسابقات را از دست داده است، پر کنم.

گفتنی است آرش کشاورزی در یک جلسه تمرینی با تیم شهرداری ارومیه هم حاضر شده است.

جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم شهرداری ارومیه در این باره گفت: هنوز قراردادنهایی با آرش کشاورزی منعقد نکرده‌ایم. او فقط در یک جلسه تمرین سبک تیم ارومیه حاضر شد و تا وقتی رضایت‌نامه باشگاهش را نداشته باشد جایی در تیم ما نخواهد داشت. به گفته خود آرش تکلیف نهایی رضایت‌نامه‌اش تا عصر امروز مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار