دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر والیبال

پیکان نوار پیروزی‌های ثامن را قطع کرد

دیدار معوقه لیگ برتر والیبال با پیروزی 3 بر یک تیم والیبال پیکان مقابل ثامن الحجج خراسان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، جام 200 شهید والیبالیست، عصر امروز با برگزاری یک دیدار معوقه پیگیری شد. 

سالن مهران مشهد از ساعت 17 امروز میزبان یک مسابقه والیبال بین دو تیم پیکان تهران و ثامن الحجج خراسان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال بود.

تیم پیکان تهران در این دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد و با کسب هر سه امتیاز این دیدار ضمن یک پله صعود و حضور در  رده دوم جدول رده‌بندی بالاتر از تیم بانک سرمایه قرار گیرد. این در حالی است که تیم والیبال ثامن الحجج خراسان پیش از این در 5 دیدار متوالی به پیروزی رسیده بود. شاگردان پیمان اکبری با این پیروزی موفق شدند ضمن کسب سه امتیاز این دیدار نوار پیروزی‌های شاگردان قوچان نژاد را قطع کنند. 

تیم والیبال پیکان هم که پس از شکست در دیدار با بانک سرمایه موفق شده بود در ادامهع 6 پیروزی پشت سرهم کسب کند، امروز با غلبه بر میزبان خود هفتمین برد پیاپی خود را در جدول رده بندی ثبت کرد.

تیبم والیبال پیکان در ست‌های دوم ، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 20 حریف خود را شکست داد و تنها در ست اول با نتیجه 25 بر 20 مقابل ثامن الحجج خراسان شکست خورد.

ثامنی‌ها در هفته دهم این رقابت‌ها باید در آمل به مصاف تیم والیبال کاله مازندران بروند پیکانی‌ها نیز در ورامین دیداری خارح از خانه را مقابل متین صالحین ورامین برگزار خواهند کرد.

تیم شهرداری ارومیه همچنان با 25 امتیاز و 8 برد در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد و تیم‌های پیکان و بانک سرمایه به ترتیب دوم و سوم هستند.

با برگزاری این دیدار همه تیم‌ها در تعداد مسابقات برابر شدند و تمامی دیدارهای معوقه تیم پیکان برگزار شد. هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان ایران روز سه‌شنبه 17 آذر ماه با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار