لیگ والیبال بانوان به ایستگاه دوم رسید

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری 4 دیدار طی سه روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوانف گرامیداشت 200 شهید والیبالیست عصر فردا وارد هفته دوم خواهد شد. در آغاز این هفته از مسابقات عصر فردا (پنج‌شنبه) و از ساعت 15 دو دیدار در تهران و شیراز برگزار خواهد شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات پس از آنکه در هفته نخست این دوره از لیگ برتر مقابل ذوب آهن متحمل شکست شد، این هفته باید در تهران پذیرای تیم شهرداری تبریز باشد. 

در شیراز هم تیم والیبال برق باید به مصاف شهرداری ارومیه برود. این دیدار از ساعت 15 آغاز خواهد شد.  برقی‌ها از دو بازی قبلی خود یک برد و یک باخت کسب کرده اند و در رده سوم جدول رده بندی قراردارند.

هفته دوم این رقابت‌ها همچنین روز جمعه نیز ادامه پیدا خواهد کرد. جایی که سایپا و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران به هم دیدار خواهند کرد. سایپا و شهرداری تبریز هم دیدارهای هفته نخست خود  را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و حالا برای کسب نخستین برد خود مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

در دیگر دیدار لیگ برتر والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان در خانه از شهرداری ارومیه میزبانی خواهد کرد. ذوب آهنی‌ها در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. 

**برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

پنج شنبه ( 12 آذر )
دانشگاه آزاد اسلامی – شهرداری تبریز
برق شیراز – شهرداری ارومیه 

جمعه ( 13 آذر ) 
سایپا تهران – شهرداری تبریز

شنبه ( 14 آذر ) 
ذوب آهن اصفهان – شهرداری ارومیه 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار