یادآور: اردوی استعدادیابی در بهترین سطح برگزار شد

مربی والیبال بانوان درباره اردوی استعدایابی دختران گفت: هدف اصلی برگزاری این اردوها شناسایی نفرات و گسترش والیبال حرفه‌ای در بین دختران است.

پروین یادآور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره برگزاری اردوی استعدادیابی والیبال دختران اظهار کرد: این اردوی استعدادیابی از سال 93 آغاز شده است و تا کنون سه مرحله خود را پشت سر گذاشته است. خوشبختانه استقبال خوبی از این اردو شد و نزدیک به 400 نفر از بیست و پنج استان مختلف کشور در این مرحله از این اردوی استعدایابی حاضر بودند.

وی ادامه داد: سومین مرحله این مسابقات از بیستم آبان ماه آغاز شد و امروز به پایان رسید. در پایان از بین نفرات شرکت کننده بهترین ها بر اساس آزمون های مختلف از جمله آمادگی جسمانی و  مهارتی، شرایط مختلف  و روحی روانی و میزان آمادگی انتخاب شدند.

یادآور ادامه داد: نفرات نهایی انتخاب شده بر اساس اولویت‌های مختلف در گروه‌های سه گانه تقسیم بندی شدند تا در آینده فدراسیون والیبال بر اساس نیاز تیم‌های بانوان در سطوح مختلف نفرات ایده‌آل خود را به اردوها دعوت کند.

این مربی والیبال بانوان درباره هدف اصلی این اردوی استعدادیابی عنوان کرد: گسترش ورزش والیبال در سطح حرفه‌ای  در بین دختران مهم ترین هدف برگزاری این اردوی استعدادیابی است. این موضوع بر کسی پوشیده نیست که استعدادهای بزرگی در شهرستان ها حضور دارند که باید فرصتی فراهم شود تا بتوانند توانمندی خود را نشان دهند. این اردوها این فرصت را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

مسئول برگزاری این اردوی استعدایابی خاطرنشان کرد:  برای بررسی دقیق نفرات حاضر در این اردو از مجموعه ای از متخصصان بهره‌مند شدیم. نفراتی که در زمینه‌های مختلف ورزشی کاربلد بودند و در انتخاب بهترین‌ها ما را یاری رساندند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.