اكبرى:

به جز ست اول، نمايش خوبى مقابل ثامن داشتيم

سرمربى تيم واليبال پيكان معتقد است بازيكنانش نمايش خوبى مقابل ثامن ارائه داده اند و تنها در ست نخست اشتباه داشتند.

پيمان اكبرى در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره كسب پيروزى در ديدار با ثامن الحجج خراسان اظهار كرد: ثامن تيم بسيار خوبى است و در طول بازى به خصوص در ست نخست اين ديدار تيم ما را بسيار تحت فشار قرار داد و اذيت كرد. 
سرمربى تيم واليبال پيكان تهران ضمن ابراز رضايت از عملكرد تيمش در اين مسابقه گفت: با اين حال كه فشردگى مسابقات به خصوص براى تيم ما زياد بود، اما بازيكنان من توانستند به خوبى از پس اين سختى بربيايند. در ديدار با ثامن هم نمايش خوبى از خود ارائه كردند و نشان دادند بدون شك يكى از بهترين تيم هاى حال حاضر ليگ هستند. 
اكبرى افزود: برخى اشتباهات فردى در ست نخست در بين بازيكنانم وجود داشت اما در سه ست بعدى علاوه بر كاهش درصد اشتباهات موفق شديم آنچه شايسته است به دست آوريم. اين پيروزى سبب شد تداوم بردهاى ما همچنان پا برجا بماند. 
وي خاطرنشان كرد: اين فصل از ليگ برتر سختى هاى خاص خود را دارد و تيمى مى تواند نتيجه دلخواه بگيرد كه از همه جهات حرفه اى عمل كند. اميدوارم روند خوب تيم پيكان تا پايان فصل تداوم داشته باشد و بتوانيم قهرمانى را براى دومين سال پياپى تكرار كنيم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: اکبری ، والیبال ، ست ، ثامن ، پیکان ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار