قزوين؛

۴۹ درصد مشکلات واحدهای صنعتی، امور بانکی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۴۹ درصد مربوط به مسایل بانکی، ۱۵ درصد مسائل تامین اجتماعی، ۱۵ درصد مربوط به مشکلات مالیاتی و مابقی مربوط به سایر دستگاههای اجرایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به دستگاههای خدمات رسان است بیان کرد: حل مشکلات حوزه تولید نیازمند تعامل و همکاری بیشتری بین بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی و خدمات رسان است که باید این مهم را محقق کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجرات استان قزوین اظهارداشت: همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی به ‌ویژه بانک‌ها در رفع مشکلات بخش تولید تاثیر گذار است و مهم‌ترین راهکار در توسعه و رونق تولید، تامین نقدینگی و رفع مشکلات مالی واحدهاست تا تولیدکنندکان بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: علاوه بر کارگروه ستاد اصلی که در سطح مدیران کل و با حضور استاندار برگزار می شود، کارگروه فرعی ستاد تسهیل در سطح معاونان با برگزاری جلسات مستمر در حال بررسی مشکلات و موانع  واحدهای تولیدی است که تا کنون جلسات متعددی را برگزار کرده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین ياد آور شد : با تصویب ۲۸۱ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل استان قزوین به مشکلات ۱۸۶ واحد تولیدی رسیدگی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.