اعطای بیشترین تسهیلات به حوزه زیست فناوری

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از اعطای بیشترین تسهیلات به حوزه زیست فن‌آوری نظیر الکترونیک و آی سی تی خبر داد.

بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بیشترین تسهیلات اعطا شده صندوق با 17 درصد به حوزه زیست فن‌آوری پرداخت شده که همچنین حوزه الکترونیک و آی سی تی با 14 درصد بیشترین دریافت تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه افزود: سه استان به عنوان استان‌های فعال شناخته شده‌اند. که بیش از 50 درصد طرح‌ها را ارائه داده‌اند و 13 استان با کمتر از 30 طرح به عنوان استان نیمه فعال مطرح شده‌اند.

وی عنوان کرد: تا هر زمانی که شرکت‌های دانش‌بنیان طبق ضوابط قانونی طرح دهند صندوق نوآوری و شکوفایی در کنار آن ها خواهد بود.

سلطانی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان همزمان با طرح نخست می‌توانند طرح دوم را برای دریافت تسهیلات ارائه دهند و ارائه طرح دوم در صورتی که 40 درصد پیشرفت عملیاتی طرح نخست انجام شده باشد امکان‌پذیر است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: اکنون برخی از شرکت‌های دانش بنیان طرح دوم خود را ارائه کرده‌اند ولی ارائه طرح صرفاً مورد نظر صندوق نیست بلکه صندوق به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند که گسترش یافته و حتی این شرکت‌ها در طرح‌های ملی نیز مشارکت داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار