آخرین خبرها از باتلاق وان+ تصاویر

فیلم مستند داستانی «باتلاق وان» به کارگردانی «مهدی گلستانیان » آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلم مستند داستانی «باتلاق وان» به کارگردانی «مهدی گلستانیان » آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند و اکنون بهراد صاحبقرانی که تدوین این مستند را به پایان رسانده ،مشغول کار صداگذاری است و موسیقی نیز توسط فربدیزدانفر در حال انجام است .

آخرین خبرها از باتلاق وان+ تصاویر 

نسخه اولیه این مستند داستانی به تهیه کنندگی «جوادنوروزبیگی»،زودتر از  موعد مقرر به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.
 
«باتلاق وان » که محصول شبکه مستند سیمااست با نقش‌آفرینی رز رضوی، نگاهی اجتماعی به مهاجرت‌های غیرقانونی افراد دارد؛ کسانی  که به خیال زندگی بهتر، بی‌هدف تصمیم به مهاجرت از ایران می‌گیرند و به صورت غیرقانونی از خطرناک‌ترین مسیر‌های سرنوشت می‌گذرند تا به بهشت خیالی‌شان برسند، اما در پایان ماجرا مجبور به زندگی در ترکیه می‌شوند.

آخرین خبرها از باتلاق وان+ تصاویر 

قصه اصلی داستان فيلم در شهر «وان تركيه» و بقيه داستان در چند شهر ساحلى این کشور اتفاق می افتد و فیلم به صورت مستند داستانی روایت می شود؛«گلستانیان» مدت هشت ماه در شهرهای مختلف ترکیه مشغول تحقیق در ارتباط با مهاجرت های غیرقانونی و عواقب این معضل و انتخاب لوکیشن های کار بوده است.

آخرین خبرها از باتلاق وان+ تصاویر 

این کارگردان پیشتر در  نمایش خانگی ، دو فیلم «وام عسل» و «شبی با ستاره ها» را کارگردانی کرده است.

آخرین خبرها از باتلاق وان+ تصاویر 

عوامل فیلم مستند داستانی «باتلاق وان»عبارتند از:
 
کارگردان:مهدی گلستانیان،نويسنده: مرجان اميد، مدير فيلمبردارى: عبدالله عبدى نسب، مدير صدابردارى: منصور شهبازى، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبيگى، تدوين وصداگذارى: بهراد صاحبقرانى، جانشين تهيه: اميرحسين نوروزبیگی،موسیقی :فربدیزدانفر،مشاوررسانه ای:محسن سرافراز.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار