کسب و کار در فضای مجازی نیازی به دفتر کار ندارد

مزیتی که کسب و کار سنتی دارد وجود یک فضای اداری است و این محیط نیاز به یک سری کارمند دارد که اهدافشان را برای پیشبرد در جریان کاری قرار داده و در نهایت موفق شوند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کسب و کار مجازی و اینترنتی بسیار قابل انعطاف است و در صورت تبلیغات فراوان و آگاهی به افراد میتواند رونق بگیرید و پس از مدتی کار و تلاش و درآمد زایی میتوانید یک دفتر کوچک راه بیاندازید و به تعداد کارمندان اضافه کنید. در اصل این تکنولوژی است که راه درآمد زایی را برای افراد آسان نموده است.  کسب و کار مجازی یا همان کسب کار اینترنتی که باعث به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی متعدد شده است.

کسب و کار در فضای مجازی نیاز به کارمند و دفتر کاری نیست ///گزارش


 علیرضا عبداللی کارشناس حوزه فناوری در گفتگو با خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی گفت:در کسب و کار مجازی شما به مشتریان بیشتری در سرتاسر جهان دسترسی دارید و اجناسی که در سایت قرار داده اید ، بیشتر در معرض دید مخاطب قرار میگیرد تا اینکه مخاطب یک محصول را در مغازه محلی خود خریداری میکند. 

میتوان گفت: مشتریان از طرفی دسترسی به فروشندگان بیشتری در ارائه محصول خود دارند چرا که با رصد کردن در اینترنت و فروشگاه های اینترنتی میتوانند از 10 شرکت 100 نوع کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خریداری کنند.همچنین مشتری می تواند وقت کمتری برای خرید محصول مورد نیاز خود صرف کند.  
کسب و کار در فضای مجازی نیاز به کارمند و دفتر کاری نیست ///گزارش

عبداللی در ادامه بیان کرد: افرادی که توانستند از فضای ایجاد شده در اینترنت بهره ببرند موفق به دریافت سود زیادی شدند و از طرفی بازار جدید و گسترده ای نسبت به فروشندگان سنتی بدست آوردند.

این کارشناس حوزه فناوری درخصوص تبلیغات در فضای مجازی اظهار داشت: به طور تقریبی خیلی از سایت های اینترنتی درآمد بیشتری از تبلیغات به دست می آورند تا فروش محصولات.

مزیتی که کسب و کار سنتی دارد وجود یک فضای اداری است و این محیط نیاز به یک سری کارمند دارد که اهدافشان را برای پیشبرد در جریان کاری قرار داده و در نهایت موفق شوند بنابراین کسب و کار اینترنتی به نسبت نوع سنتی آن ملزم به داشتن دفتر کاری یا تعداد زیادی کارمند نیست. 

کسب و کار در فضای مجازی نیاز به کارمند و دفتر کاری نیست ///گزارش

گزارش از محبوبه حاج محمدی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.