بازدید علیرضا تابش از فیلم جدید رضا میرکریمی

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی از محل فیلمبرداری دو فیلم سینمایی «دختر» و «هما کی می‌آید» بازدید کرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد سینمایی فارابی؛ علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی با حضور در محل فیلمبرداری سینمایی «دختر» واقع در منطقه دزاشیب تهران، ضمن گفتگو با عوامل این اثر از آخرین وضعیت فیلم مطلع شد.

علیرضا تابش در حاشیه بازدید از پشت صحنه «دختر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا میرکریمی گفت: بنیاد سینمایی فارابی، همسو با ماموریت‌های تعریف شده و دغدغه‌های فرهنگی، در صدد است تا بیش از گذشته نقش تعیین‌کننده‌ای در تولید آثار خانوادگی و اجتماعی ایفا کند.

تابش درباره تولید فیلم «دختر»  گفت: لوکیشن های متعدد، شهرهای دور از مرکز، مضامین اجتماعی و مباحث آسیب‌شناسانه اثر که در ارتباط با تفاهم نسل‌هاست، از ویژگی‌های بارز آثار رضا میرکریمی است که در قالب سینمایی ارزنده به تصویر کشیده شده است. 

وی افزود: مخاطبان امروز سینمای  ایران، خواهان فیلم‌هایی هستند که گوشه‌ای از لحظات ناب زندگی خود را بر پرده سینما ببینند و با نگاهی نقادانه، مشکلات آن را، ضمن آسیب‌شناسی صحیح و منصفانه مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است؛ در این فیلم، فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند نقش‌آفرینی می‌کنند.


همچنین تابش به همراه احمدیان، از محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «هما کی می‌آید؟» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن دامادی واقع در منطقه فرمانیه بازدید کرد.

مدیرعامل بنیاد در این بازدید ضمن آرزوی توفیق برای گروه تولید این اثر گفت: تولید فیلم‌های خانوادگی که بیانگر چالش‌های سبک زندگی باشد یکی از اولویت‌های حمایتی بنیاد سینمایی فارابی است.

وی همچنین ادامه داد: تولید فیلم‌هایی با مضامین خانوادگی یکی از ضرورت‌های جامعه امروز ایران تلقی می‌شود که می‌تواند ارتباط سازنده و همدلانه‌ای را با مخاطب رقم بزند.

فیلم «هما کی می‌آید؟» روایتگر زندگی مربی فوتبالیستی است که در زندگی حرفه‌ای و خانوادگی‌اش با چالش‌هایی روبرو می‌شود.

نادرفلاح، مسیح میرحسینی و کیمیا ملایی در این اثر سینمایی مقابل دوربین علی محمد قاسمی به ایفا نقش می‌پردازند.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار