قزوين ؛

ارتقا بخش کشاورزی استان قزوین موجب توسعه صادرات می‌شود

استاندار استان قزوین گفت: با انتقال دانش به داخل مزرعه و کمک به ارتقا بهره‌وری می توانیم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش دهیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ فریدون همتی اظهارداشت: پایه و اساس اقتصاد و استقلال کشور در بخش کشاورزی است و باید از منابع خدادادی و ظرفیت‌های موجود در کنار مدیریت صحیح و ترویج فرهنگ درست اقتصاد کشور را شکوفا کنیم.

وی افزود: حوزه کشاورزی و زیر بخش‌های آن‌که رکن اساسی استقلال اقتصادی کشور محسوب می‌شود باید با بی‌نیاز کردن کشور از کالاهای استراتژیک، اعمال نگاه برون‌زایی در سیاست‌های کلان گام‌های مؤثری را در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور برداریم.

استاندار قزوین تصریح کرد: قزوین در پهنه کشور به‌عنوان قطب مهم کشاورزی محسوب می شود و ما باید به دنبال ارزش‌آفرینی‌های رادیکالی باشیم و از حرکت تدریجی دوری کنیم لذا تفکر و رویکرد همه باید حول این محور باشد تا بتوانیم امکانات و اولویت‌ها را به‌خوبی شناخته و ساماندهی و مدیریت کنیم.

همتی گفت: اگر همه افراد یک سازمان و مجموعه خود را در برابر اهداف و مأموریت‌ها و رسیدن به اهداف استراتژیک سازمان مسئول بدانند و به‌خوبی نقش‌آفرینی کنند قطعاً آسان‌تر و سریع‌تر به هدف دست می‌یابیم.

وی تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع عظیم خدادادی در راستای تحول و تغییر در حوزه کشاورزی و سنگر تولید و استقلال اقتصادی کشور حرکت کنیم.

انتهاي پيام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.