یادداشت استاد پناهیان در پی شهادت آیت‌الله نمر:

رژیم سفاک آل‌سعود برای نابودی خود عجله دارد

ما یقین داریم که آرزوهای این شهید والا مقام به زودی محقق خواهد شد و خدا اجازه نخواهد داد آثار مجاهدت‌های شجاعانۀ او از بین برود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در پی شهادت آیت الله نمر باقر النمر یادداشتی را منتشر کردند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم سفاک آل سعود برای نابودی خود عجله دارد و الا با به شهادت رساندن مجاهدی مظلوم مانند آیة الله نمر اینچنین طومار خود را درهم نمی‌پیچید. این آیۀ کریمۀ قرآن است که می‌فرماید: «وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ.» ما یقین داریم که آرزوهای این شهید والا مقام به زودی محقق خواهد شد و خدا اجازه نخواهد داد آثار مجاهدت‌های شجاعانۀ او از بین برود.

در جهانی سرشار از نفاق و ظلم، مظلومیت شهید جان برکف آیت‌الله نمر رسواکنندۀ نفاق جهانی است که دائماً دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، ولی تمام‌قد از دیکتاتورهای خون‌آشام مانند آل‌سعود دفاع می‌کنند. اگر پشتیبانی‌های دولت‌های دمکراتیک غربی از این رژیم دیکتاتور نبود، هرگز به این جنایت و جنایات بی‌شمار دیگر در یمن سوریه عراق و بحرین موفق نمی‌شد. این فرجام شوم همان دموکراسی است که غربزده‌های کوته‌فکر و نادان در کشورهای اسلامی آن را تدریس و تقدیس می‌کنند.

وقت آن رسیده است که سیاست‌بازان جهان اسلام که همواره از سرِ تسامح و تساهل با ظلم برخورد کرده‌اند، با محکومیت قاطع این جنایت، دامن خود را از خون این شهید پاک نمایند، و الا «خاذلان حق» در دنیا و آخرت با «قاتلان اهل حق» محشور می‌شوند و از دست انتقام مستضعفان جهان، که امید است به‌زودی از نیام برآید، در امان نخواهند بود.

به‌جاست مردم انقلابی و نوع‌دوست ایران در همۀ مساجد و هیئات مذهبی، یاد آن شهید عزیز را گرامی داشته و به نام چنین شهیدانی قلوب خود را منوّر نمایند و موجبات تسلای قلب مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۳ دی ۱۳۹۴
ما برای کشتن وهابی های مرتد دلیل نیاز داریم و اینها دلیل ما است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۳ دی ۱۳۹۴
حکومت مرتجع عربستان نه در دنیای غرب آبرو داره نه در بین مسلمان ها
آخرین اخبار