منصوری: کمیته فنی و توسعه فوتبال اخلالگر است

عضو هیئت سازمان لیگ فوتسال، اعضای کمیته فنی و توسعه این رشته را اخلالگر خواند.

منصوری: کمیته فنی و توسعه فوتبال اخلالگر استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم منصوری عضو هیئت مدیره سازمان لیگ فوتسال در حاشیه افتتاح ساختمان این سازمان بیان کرد: به دنبال جدایی کامل فوتسال از فدراسیون فوتبال نیستیم و تنها با همت مسئولان فعلی فوتسال و استفاده از پول ورودیه باشگاه ها این ساختمان را خریداری کرده ایم که قبل از می خواستیم در آکادمی فوتبال یک ساختمان مجزا برای فوتسال بسازیم که مورد موافقت مسئولان قرار نگرفت.

*فوتبالی ها از فوتسالی ها خوششان نمی آید

منصوری در ادامه گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال اجازه نمی دهد به طور کامل از فوتبال جدا شویم و فوتبالی ها زیاد از ما فوتسالی ها خوششان نمی آید، به همین دلیل دنبال این هستیم که فوتسال یک عضو در هیئت رئیسه داشته باشد و علاوه بر جدا شدن سازمان لیگ فوتسال از فوتبال، کمیته داوران، کمیته انضباطی، بازاریابی و... مستقل از فوتبال داشته باشیم.

* شهرام دبیری فوتسالی نیست

عضو سازمان لیگ فوتسال افزود: شهرام دبیری جایگاهی در فوتسال ندارد، این چند ماه که در هیئت رئیسه هم بود کاری برای فوتسال انجام نداده است و می خواهیم در انتخابات آینده فدراسیون فوتبال فردی را معرفی کنیم که مورد تایید همه فوتسالی ها باشد و بتواند به راحتی از اعضای مجمع رأی بگیرد، فرقی هم نمی‌کند این فرد من باشم یا هر فرد دیگری از خانواده فوتسال.

منصوری درباره دعوت نشدن اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال به این مراسم بیان کرد: ما برای همه دلسوزان این رشته کارت دعوت فرستاده بودیم، کمیته فنی و توسعه هیچ جایگاهی در این رشته ندارد، این کمیته تنها جنبه مشورتی داشته و تصمیماتش لازم الاجرا نیست.

تصمیم گیرنده نهایی در مورد فوتسال کفاشیان، افتخاری و اعضای هیئت رئیسه هستند.

وی افزود: کمیته فنی و توسعه کار فوتسال را خراب کرده و به نوعی اخلالگر هستند. نتایج افرادی که در این کمیته حضور دارند و همچنین جایگاه آنها مشخص است همانگونه که نتایج و جایگاه ما تعریف شده می‌باشد.

انتهای پیام/


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار