دبیری:

اساسنامه بار دیگر به تصویب هیئت دولت می رسد/هیچ فشاری روی کفاشیان برای شرکت نکردن در انتخابات نبود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز این هیئت رئیسه و شرکت نکردن علی کفاشیان در انتخاب ریاست فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

اساسنامه بار دیگر به تصویب هیئت دولت می رسد/هیچ فشاری روی کفاشیان برای شرکت نکردن در انتخابات نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام دبیری پس از جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این جلسه اظهار داشت: در تعاملی که با وزارت ورزش انجام شده قرار است اساسنامه فدراسیون به تصویب برسد و انتخابات این فدراسیون در زمان مقرر انجام شود.
 
وی افزود: ثبت نام کاندیده‌ها برای انتخاب ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انجام شد و امیدواریم با پیگیری های محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان انتخابات مشکلی وجود نداشته باشد.
 
دبیری ادامه داد: خوشبختانه علی کفاشیان با از خودگذشتگی برای نجات فوتبال از ثبت نام برای انتخاب ریاست فدراسیون انصراف داد و اجازه نداد مسائل شخصی به فدراسیون ضربه ای وارد کند.

وی می توانست در انتخابات ثبت نام کند اما تشخیص داد برای دور آینده جلو نیاید.
 
دبیری درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: آن چیزی که ما می دانیم سال 1386 این اساسنامه به تصویب هیئت دولت وقت رسیده بود اما باز هم قرار است این کار تکرار شود و اساسنامه مجددا به تصویب دولت برسد.
 
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه فشاری روی کفاشیان برای شرکت نکردن در انتخابات وجود نداشته یا خیر؟ گفت: کفاشیان داوطلبانه از انتخابات فدراسیون انصراف داد و هیچ فشار و یا مانعی در این باره وجود نداشت، وی تهدید نشده و قرار شد در جلسه ای به توافق رسیده و اساسنامه تصویب شود.
 
دبیری درباره اهدای پاداش به ملی پوشان فوتسال گفت: هیئت رئیسه تصویب کرد که به هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال 10 میلیون تومان پاداش نقدی تعلق بگیرد و سایر افرادی که در کنار این تیم نیز بوده‌اند براساس نقش خود در تیم ملی فوتسال پاداش می گیرند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دبیری ، کفاشیان ، کاندید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار