نتایج هفته هفتم لیگ دسته اول گروه ب

قهرمانی زاگرس،برتری مدعیان‌ابتدای فصل گروه/نزدیک شدن شاهد و کشاورز به سقوط

نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار در دو گروه به اتمام رسید. که در گروه دوم تیم زاگرس به عنوان قهرمانی نیم فصل رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد.

در حساس ترین دیدار این هفته از رقابتهای دسته اول تیم زاگرس در خانه پذیرای چکاد شهریار بود. در این دیدار که با دقایقی تاخیر آغاز شد دو تیم با ارائه بازی نزدیک به محک زدن حریف پرداختند و زاگرسی ها با استفاده از شرایط میزبانی و روحیه بهتر خود از حریف جوانشان پیش افتادند و با حفظ همین برتری به استراحت رفتند. اما در نیمه دوم هم جنوبی ها موفق شدند پس از گل چکاد بار دیگر گلزنی کنند و با حفظ برتری خود تاپایان بازی به سه امتیاز بازی با نتیجه ۲-۱ برسند و عنوان قهرمانی نیم فصل را بدست آورند.

تیم شهرداری ساوه هم که امیدوار به لغزش زاگرس برای رسیدن به صدر بود موفق شد در مشهد تیم پاژ را شکست دهد. در این دیدار شاگردان خبیری بازی را بهتر شروع کرده و با زدن دو گل در دقایق ابتدایی قدرت خود را به حریف نشان دادند. در ادامه تیم مشهدی با تغییر روند بازی اختلاف را به حداقل رساند تا نیمه اول با حساب ۲-۱ به اتمام برساند. نیمه دوم این پیکار هم گلی در بر نداشت تا ساوجی ها همچنان در تعقیب زاگرس بمانند.

تیم دانشگاه آزاد هم در خانه کشاورز غافلگیر شد و پس از ناکامی در گلزنی دروازه اش را باز شده دید تا کار برایش دشوار شود. در ادامه اما شاگردان قاضی به خوبی تجربه خود را نشان داده و با زدن سه گل و با برتری به نیمه اول پایان دادند. در نیمه دوم هم زور کشاورزی ها به دانشگاه نرسید و این تیم توانست اختلاف را افزایش دهد و بازی با حساب ۵-۱ به پایان برسد.

در آخرین دیدار گروه هم تیم شاهد شیراز میزبان رسالت کرمان بحران زده بود. شاهدی ها در این دیدار بازی را خوب آغاز کردند و با برتری خوب دو بر صفر در نیمه اول پیروز شدند اما در نیمه دوم به یکباره ورق به سود رسالتی ها برگشت و با زدن چهار گل در نیمه دوم بازی با حساب ۴-۲ به سود تیم کرمانی به پایان رسید تا تیم رسالت امیدوار باشد از انتهای جدول جدا شده و حتی به رتبه های بالای جدول که از ابتدای فصل هدف داشت نزدیک شود. شاهدی ها هم با این شکست خانگی شرایطشان گره خورد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار