پیش بازی هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال؛

نبرد آسان ارژن برای تداوم صدرنشینی/ جدال دشوار بالانشنان گروه دو، رسالت شهرداری در نبرد هفته

هفته نخست از دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ایران روز یکشنبه با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران پس از وقفه کوتاه مدت از یکشنبه اغاز می شود.
در گروه الف این رقابتها تیم صدرنشین ارژن در خانه میزبان شهروند کاشان است. شاگردان کمالی در این دیدار فرصت دارند با برد علاوه بر فاصله با رقیبان برای مدعیان گروه خط و نشان بکشند. تیم سن ایچ ساوه هم با مربی جدید خود در ورزشگاه فجر ساوه به دیدار مبل کریمی البرز می رود. سن ایچی ها که در دور برگشت چهار بار میزبان هستند دل به همین دیدار های خانگی بسته اند اما رقیب کرجیشان هم در هفته های پایانی نیم فصل اول نتایج بهتری گرفته و امیدوار است با شروع خوب در نیم فصل دوم به بالای جدول نزدیک شود. اما تیم خوب اتلیه طهران قم هم در این هفته میهمان استقلال نوین ماهشهر است. قمی ها می دانند برای امیدوار ماندن به صعود فرصت تکرار اشتباهات نیم فصل اول خود را ندارند و باید حداکثر امتیازات را کسب کنند. در اخرین دیدار این گروه هم تیم شهروند نکا با رضا زرخانلی میزبان تیم پاس قوامین می رود تا به دنبال خروج از جمع فانوس به دستان باشد.

در گروه ب مسابقات دسته اول تیم صدرنشین زاگرس باید در خانه با شاهد شیراز دیدار کند. شاهدی که با سیل مصدومان روبرو شده و از کمبود بازیکن رنج می برد، تیم قدرتمند زاگرس نیز که در دیدارهای رودررو مقابل مدعیان گروه برنده بود فرصت دارد انتقام دو امتیازی که در دور رفت مقابل شاهد از دست داده بود را بگیرد تا به تنهایی در صدر یکه تازی کند. اما تیم رده دومی شهرداری ساوه در این هفته باید در مصافی سخت با تیم زخم خورده رسالت دیدار کند رسالت کرمان که با وجود نیم فصل کابوس وارش همچنان هم از قدرتهای گروه به حساب می اید در این هفته فرصت دارد تا کمی از اعتبارش دفاع کند هر چند شهرداری ساوه مدعی و تقویت شده حریف راحتی نخواهد بود. دانشگاه ازاد تهران که مهمترین عامل فشار و ایجاد تغییر در قانون نقل و انتقال بود با جذب دو بازیکن لیگ برتری باید با پاژ مشهد دیدار کند. دانشگاهی ها امیدوارند با پیروزی در این دیدار به دو تیم اول جدول برسند.
تیم جوان چکاد هم در اخرین دیدار هفته میهمان کشاورز قزوین است. کشاورزی ها اخرین امیدهای خانگی خود را در برابر چکاد جستجو می کنند. چکادی ها هم امیدوارند با کسب این سه امتیاز همچنان مدعی باقی بمانند.


انتهای پیام
برچسب ها: لیگ ، دسته یک ، فوتسال ، هفته ، نخست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار