نتایج هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال گروه ب

رسالت، شهرداری را شکست داد/ زاگرس بازی باخته را برد؛ برتری دانشگاه در مشهد

هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال با برتری زاگرس، رسالت، دانشگاه و کشاورز به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته اول نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد.

زاگرس خوزستان ۴ – ۱ شاهد شیراز

جدال صدر نشین گروه ب با شاهد شیراز که در دور رفت در شیراز با تساوی دو دو به اتمام رسیده بود این بار در اهواز برگزار شد. نیمه اول دو تیم هرچه زدند به در بسته خوردند تا موقعیت ها از دست برود و نیمه نخست بدون گل مساوی خاتمه یابد. اما نیمه دوم با برتری شاهد در دقیقه سه آغاز شد ولی یک دقیقه بعد روی یک صحنه مشکوک درون محوطه شش قدم، پنالتی برای میزبان گرفته شد تا برتری شاهد یک دقیقه بیشتر به طول نینجامد و بازی به تساوی کشیده شد. در پنج دقیقه بعدی نیز زاگرس توانست به سه گل پیاپی دست یابد و ده دقیقه انتهایی نیز شاهدی راه به جایی نبرد تا زاگرس چهار یک پیروز شده و با بیست امتیاز و چهار امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم جدول ، صدر را برای خود محکم تر کند.

کشاورز قزوین ۲ – ۱ چکاد آتیه شهریار

جدال دو تیم کشاورز و چکاد به میزبانی کشاورزی های قزوین سوت خورد. قزوینی ها با تدبیر بازی را آغاز کردند تا با یک گل پیش بیفتند و بازی را اداره کنند، در ادامه نیز کشاورز بار دیگر به گل رسید تا تلاش های نیمه نخست چکادی ها بی ثمر بوده و کشاورز دو بر صفر این نیمه را با برتری به اتمام برساند تا امید های شاگردان عبدالهی برای ماندن در جدول مسابقات قوی تر شود. اما نیمه دوم که کشاورز برای محافظت از اندوخته خود وارد میدان شده بود نیز با حملات دوتیم همراه بود تا این در یکی از حملات توپ چکادی ها به تور دروازه کشاورز نشست تا نتیجه دو یک شود اما در ادامه دو تیم هرچه حمله کردند راه به جایی نبردند و کشاورزی که ۵ خطا شده بود مشغول اداره بازی بود تا اینکه در سه ثانیه مانده به پایان بازی پنالتی نقطه دو برای چکاد رخ داد ولی چکادی ها موفق به ثمر رساندن گل نشدند تا برتری دو بر یک ، دومین برد قزوین را ثبت کند.

رسالت کرمان ۳ – ۲ شهرداری ساوه

جدال دو قدرت گروه ب در کرمان، میان دو تیم که از اول و آخر دوم هستند برگزار شد. نیمه نخست با برتری یک گله رسالتی ها به اتمام رسید تا ساوجی ها از این نیمه نتیجه ای بدست نیاورند. اما نیمه دوم بازی، باز هم با گلزنی کرمانی ها آغاز شد تا شهرداری برای بازگشت به بازی کار سختی داشته باشد. تلاش شاگردان خبیری منجر به گل اول این تیم شد تا بازی دو بریک در جریان باشد ولی رسالت بار دیگر فاصله را به دو گل رسانید تا امید به پیروزی در تیم خبیری کم شود اما جنگندگی ساوجی ها  تنها منجر به گل دوم شد تا برتری رسالت پایان این جدال سخت و نفسگیر باشد.

رسالت با این پیروزی ۹ امتیاز شد و به ادامه رقابت ها امیدوار شد.

پاژ مشهد ۲ – ۶ دانشگاه آزاد تهران

دیدار دو تیم از مشهد و تهران به میزبانی پاژ مشهد برگزار شد. بازی با برتری دانشگاه آزاد در ثانیه های اول آغاز شد تا شوک شدیدی به مشهدی ها در خانه وارد شود، در ادامه نیز تلاش دوتیم بازی را دو بر یک به سود دانشگاه کرد، مشهدی ها که نمی خواستند در خانه شکست را بچشند نتوانستند از حملات خود نتیجه ای بگیرند تا نیمه نخست با برتری چهار بر یک تهرانی ها به پایان برسد. اما نیمه دوم نیز پاژی ها راه به جایی نبردند تا بازی با برتری شش دو دانشگاه آزاد به اتمام برسد.

با این برد، دانشگاه خود را به صدر نزدیک کرد.


انتهای پیام
برچسب ها: نتایج ، هفته ، هشتم ، لیگ ، دسته ، اول ، فوتسال ، گروه ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار