راه اندازی سامانه آنلاین خرید و فروش سکه و طلا

کارافرینی مفهومی است که همواره همراه جوامع بشری بوده است و به عنوان یک پدیده نوین نقش مؤثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یافته است.

راه اندازی سامانه آنلاین خرید و فروش سکه و طلابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  كارافريني مفهومي است كه همواره همراه جوامع بشري بوده است و به عنوان يك پديده نوين نقش مؤثري را در توسعه و پيشرفت اقتصادي كشورها يافته است.

كارافريني مفهومي است كه همواره همراه جوامع بشري بوده است و به عنوان يك پديده نوين نقش مؤثري را در توسعه و پيشرفت اقتصادي كشورها يافته است, به طوري كه در اقتصاد رقابتي و مبتني بر بازار امروز داراي نقشي كليدي است, از اين رو تضمين حيات و بقا كشورها نيازمند نوآوري, ابداع و خلق محصولات و خدمات جديد مي باشد. بر همين اساس غلامرصا زندي كارآفرين نمونه در زمينه خريد و فروش آنلاين طلا و سكه در گفتگو با يك خبرنگار ضمن انتقاد از عدم حمايت جدي دولت اظهار كرد:براي شروع فعاليت هيچگونه تسهيلات بانكي دريافت نكردم و دستگاه هاي دولتي نيز استقبال چنداني از طرح هاي كسب و كارم نكردند . وي درخصوص فعاليت خود گفت : با ٢٣سال سابقه فعاليت مستمر در زمينه ساخت و معاملات طلا و سكه، حدود پنج سال است كه بصورت تخصصي كار در اين حوزه را در پيش گرفتم. زندي در همين راستا افزود:خريد و فروش آنلاين سكه و طلا با دريافت چندين گواهينامه و مجوز از سازمان هاي زيربط به عنوان اولين سامانه خريد و فروش آنلاين طلا و انواع سكه با آدرس sekehsarmayeh.com به طور رسمي در كشور فعاليت خود را اغاز كرد. كارافرين برتركشور با برشمردن مزاياي خريد و فروش آنلاين طلا و سكه خاطرنشان كرد: راه اندازي اين سامانه موجب شده تا شرايطي فراهم شود كه برخلاف جو بازار كه با افزايش قيمت سكه، صرافان و فعالان طلا و سكه خريد انجام نمي دهند و بالعكس, افراد ميتوانند در هرزمان و باهرنرخي كه اعلام مي شود اقدام به خريد و فروش كنند و بصورت آنلاين نيز مبلغ در حساب آنها واريز مي شود. زندي با بيان اينكه مابه التفاوت خريد و فروش طلا و سكه در اين سامانه با نرخ هاي دولتي فاصله اندكي دارد افزود: اقتضاي خريد و فررش طلا به نوسانات قيمتي است كه سود و زيان افراد در همين نوسانات نهفته است. وي در خصوص ميزان اشتغال زايي در حوزه فعاليتي خود گفت:درحال حاضر حدود ١5نفر بصورت مستقيم مشغول به كار هستند و بالغ بر ١٠هزار نفر كاربر نيز بصورت آنلاين مشغول داد و ستد طلا و سكه هستند. اين كار افرين در پايان گفت:انتظار من به عنوان يك كارآفرين كه مفتخر به دريافت تنديس وگواهينامه كارآفريني برجسته سال شده ،اين است كه دولت و قانون گذاران قوانيني را جهت تسهيل توسعه كارآفريني و بخصوص تجارت الكترونيك تهيه و تدوين كنند.

منبع : pr
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
نعیمی
۲۰:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
ملت بیچاره شدن.
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۰۰:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
بنظر خیلی خوب میاد
آخرین اخبار