یاسوج ؛

رفع 2500 مورد شکستگی شبکه توزیع آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت سپری شده از سال جاری بیش از 2 هزار و 500 مورد رفع شکستگی در سطح شبکه توزیع آب شرب شهرای استان انجام گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید یعقوب فرجی در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج با بیان اینکه رفع شکستگی‌ها و ترمیم حفاری‌های ایجاد شده در سطح شهر به صورت جدی در دستور کار آبفای شهری قرار دارد، اظهار کرد: در مدت سپری شده از سال جاری بیش از هزار مترمربع لکه‌گیری و آسفالت محل حفاری تعمیر لوله در سطح شهرهای استان انجام گرفته است که بخش اعظم آن مربوط به شهر یاسوج است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در 9 ماه اخیر بیش از 2هزار و 500 مورد تعمیرات و رفع شکستگی در سطح شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان انجام گرفته است.

فرجی با اشاره به اینکه بیشتر شکستگی‌های مربوط به شهر یاسوج و مادوان است تصریح کرد: توپوگرافی خاص این دو شهر و وجود انشعابات غیرمجاز متعدد در سطح این دو شهر باعث شده شکستگی‌ شبکه توزیع آب شرب در سطح یاسوج و مادوان بیش از سایر شهرها باشد.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه شکستگی و بروز مشکل در سطح شبکه توزیع آب شرب را از طریق سامانه 122 به ادارات آب و فاضلاب محل سکونت خود اطلاع دهند تا موضوع بررسی و شکستگی‌ها برطرف شوند.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در برخی موارد با توجه به حجم بالای شکستگی‌ها به خصوص در فصل سرما و نیز طولانی شدن روند استعلام شهرداری رفع برخی شکستگی‌ها با تاخیر همراه است.

فرجی تصریح کرد: با وجود همه مسائل پیش رو شرکت آب و فاضلاب به صورت جدی در صدد رفع شکستگی‌ها و ترمیم شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان برآمده و این موضوع را به صورت جدی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: شکستگی ، شبکه توزیع ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.