همدان؛

سکان هدایت بانک ملی همدان در دستان یک زن

نخستین رییس شعبه خانم بانک ملی در استان همدان در شعبه دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در مراسم معارفه رییس شعبه بانک ملی این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن بیش از ۱۴ هزار دانشجو یکی از بهترین مشتریان بانک ملی است. 

سعید جامه بزرگی گفت: تامل بهتر و بیشتر با بانک می‌تواند برای هر دو سازمان موثر گردد و دانشگاه آزاد اسلامی با پتانیسل موجود می‌تواند بسیاری از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه بانک و بانکداری را اجرا نماید. 

سرپرست امور شعب بانک ملی در استان همدان نیز در این نشست گفت: بانک ملی و دانشگاه از هم جدا نیستند و باید در تمامی مسائل همدیگر را کمک نمایند. 

محمد طوماسی گفت: توسعه در خدمات دانشگاهی و افزایش تعاملات با دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی، فرهنگی از برنامه‌های اساسی بانک ملی در استان همدان است. 

وی گفت: امروز بسیار خرسندیم که سکان هدایت شعبه بانک ملی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، به دستان یکی از همکاران خانم این مجموعه سپرده می‌شود. 

طوماسی گفت: وجود محیط فرهنگی و آموزشی در دانشگاه این اطمینان خاطر را می‌دهد که خانم سبزه‌ای در این مسوولیت موفق و سربلند شود. 

در ادامه از زحمات احمد رخشان تجلیل و خانم نسرین سبزه‌ای به عنوان نخستین زن رییس بانک در شعب بانک ملی استان همدان در معرفی شد.

انتهای پیام/گ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: راننده ، تاکسی ، همدان ، ساعت ، گردشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.