همدان؛

کمک 80 میلیون ریالی فدراسیون نابینایان و کم بینایان به حمید اسلامی

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با حضور در محل فدراسیون نابینایان و کم بینایان با محمدرضا مظلومی رییس این فدراسیون در خصوص مسایل این هیات دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان،در این دیدار که علی ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی این اداره کل نیز حضور داشت، رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌ بینایان گفت: استان همدان همواره توانسته افراد بزرگی را در ورزش نابینایان به مسابقات اعزام کند و امید داریم با حمایت همه جانبه از حمید اسلامی سهمیه المپیک را توسط نماینده همدان کسب کنیم.

محمدرضا مظلومی افزود :ورزشکاران نابینا و کم‌ بینا افراد خواص جامعه هستند که افراد خواص توجه و بودجه خاص را طلب می‌کند و از خیلی امکانات جامعه محروم هستند و ما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا این افراد بتوانند به راحتی به این حوزه وارد شوند.

دیرکل ورزش و جوانان همدان هم در این جلسه، گفت: کار در هیئت نابینایان و کم‌ بینایان یک فداکاری است و کمک به ورزشکاران این رشته نیازمند به عشق و علاقه دارد.

وی افزود: ورزشکاران هیئت در مسابقات کشوری و جهانی و پاراآسیایی افتخارات زیادی را کسب کرده و با تلاش‌های بیشتر بتوانیم مانند اسلامی، به مسابقات اعزام کنیم و روز به روز شاهد موفقیت روزافزون این ورزش باشیم.

وی اظهار داشت: هیئت نابینایان و کم بینایان همدان در بخش های مختلف آقایان و بانوان فعالیت دارد و یک سالن را برای این تمرینات این عزیزان در نظر گرفته ایم.

در پایان این نشست مقرر شد از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان 80 میلیون ریال برای حضور حمید اسلامی ورزشکار همدانی در مسابقات کسب سهمیه المپیک اختصاص یابد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.