همدان؛

بانوان ووشوکار همدانی در جایگاه سوم لیگ کشور

رئیس کمیته استعدادیابی ووشوی همدان گفت: بانوان ووشو‌کار همدانی با کسب سه امتیاز در پایان هفته چهارم لیگ، رده سوم تیمی بخش جوانان را از آن خود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ لشگری خجسته با اشاره به حضور بانوان استان در مسابقات لیگ ووشوی بانوان کشور اظهار کرد: هیئت ووشوی استان 11 بانوی ووشو‌کار استان را در دو بخش ساندا و تالو به مسابقات لیگ اعزام کرد.

وی با اشاره به ترکیب تیم‌های اعزامی بانوان گفت: مینا جعفری، فاطمه ویس‌شیخ‌رباط،‌ فاطمه‌زهرا فقهرچی،‌ پریسا محمدی،‌ پریا کیوان‌راد،‌ رضوان ترک‌تبریزی و مبینا هاشمی در بخش ساندا و فائزه نادری‌راد، فاطمه آقایی،‌ نگار خرم‌روان و مبینا برخور در بخش تالو به مسابقات اعزام شدند.

رئیس کمیته استعدادیابی ووشوی همدان افزود: سهیلا نصیری به عنوان سرپرست و سیما بهرامی و زهرا زینعلی به عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی را در مسابقات لیگ همراهی می‌کردند.

وی در توضیح رقابت‌های لیگ بانوان بیان کرد: لیگ بانوان در دو رده جوانان و بزرگسالان در آکادمی ووشو در هفته سوم و چهارم با حضور ووشو‌کاران پیگیری شد که بانوان همدان در رده جوانان در رده سوم قرار گرفتند.

لشگری‌خجسته ادامه داد: در رقابت‌های هفته سوم بانوان هیئت همدان مغلوب جوانه البرز شدند و در هفته چهارم نیز با نتیجه سه بر پنج مقابل هیئت کرمانشاه شکست خوردند.
وی به امتیازات کسب شده در هفته چهارم اشاره کرد و گفت: بانوان ووشو‌کار همدانی با کسب سه امتیاز در پایان هفته چهارم لیگ پس از تیم‌های جوانه البرز و هیئت ووشوی کرمانشاه در جایگاه سوم تیمی رده جوانان قرار گرفتند.

دبیر هیئت ووشوی همدان اظهار کرد: هیئت ووشوی استان در نظر دارد یک دوره مربیگری و داوری درجه 2 و درجه 3 در بخش آقایان و بانوان را برگزار کند.

وی یاد‌آور شد: علاقه‌مندان به دریافت مدرک مربیگری و داوری و ارتقای مدرک می‌توانند در این دوره حضور داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت




برچسب ها: ووشو ، همدان ، جایگاه ، کشور ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.