همدان؛

کشف هفت ميليون و 485 هزار انواع مواد محترقه در همدان

رييس پليس امنيت عمومي انتظامي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو حامل 7 ميليون و 485 هزار و 380 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز در اين شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار از همدان ،سرهنگ "احمد رحيمي" گفت: در پي خبري مبني بر اين که فردي با يک دستگاه خودرو سنگين اسکانيا اقدام به حمل مواد محترقه از استان هاي جنوبي کشور به استان هاي مرکزي و تهران کرده است، رسيدگي به اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار اداره پشتيباني عمليات- اطلاعات پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.
وي افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتي مشخص شد وي قصد دارد محموله بزرگ مواد محترقه را از بندر بوشهر تحت پوشش بار پلاستيك به تهران انتقال دهد که در اين راستا اکيپ مجربي از کارکنان اداره پشتيباني عمليات- اطلاعات به محورهاي مسير تردد اين خودرو اعزام شدند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: با هماهنگي و همکاري ماموران پليس امنيت عمومي استان قم در نهايت خودروي يادشده در ورودي شهر قم مشاهده و طي يک عمليات غافلگيرانه پليسي متوقف شد.

رحيمي اظهار داشت: پس از انتقال خودرو به اداره پليس در بازرسي به عمل آمده از آن هفت ميليون و 485 هزار و 380 عدد انواع مواد محترقه کشف شد و راننده خودرو به همراه کشفيات جهت اقدامات قانوني به پليس امنيت عمومي استان قم تحويل شد.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


برچسب ها: کشف ، مواد ، محترقه ، غیرمجاز ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.