اخبار برگزیده وبگردی؛

مکالمه نامحدود تلفن‌همراه مسدود شد/دایی پیگیر سوشا/مزاحم تلفنی معروف تلگرامی کیست؟

زیبایی دندان ها به قیمت پوسیدگی، دایی پیگیر ماجرای سوشا، مرفه‌ترین کشورهای جهان،کاهش چشمگیر گردشگران ایرانی ترکیه و... بخشی از گزیده اخبار وبگردی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار روزانه  را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.





جلاد جدید داعش +عکس
منابع انگلیسی روز سه شنبه گفتند که جلاد جدید داعش در فیلم ویدئویی اخیر این گروه تروریستی به احتمال قوی یک شهروند انگلیس به نام 'سیذارتا دهار' است.


خانم ها چگونه همسر ایده آل خود را پیدا می‌کنند؟
یک مرد ایده‌ال همسرش را شریک زندگی می‌داند و خود را در کنار او حس می‌کند نه در مقابلش.


بیانیه AFC در واکنش به ادعای واهی سعودی‌ها
کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به اقدام باشگاه‌های عربستانی درباره عدم رویارویی با تیم‌های ایرانی واکنش نشان داد.


سوسک‌ها چطور در بمباران اتمی هیروشیما زنده ماندند؟
بر اساس مطالعات محققین بر روی سوسک ها و چگونگی مقاومت بدن آها در مقابل تشعشعات ناشی از بمب اتمی مشخص شده که نجات یافتن سوسک ها در فاجعه اتمی هیروشیمای ژاپن صحت دارد.


مکالمه نامحدود تلفن‌همراه مسدود شد
طرح مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول، ایرانسل و رایتل با عناوین "هدف رو بزن"، "مکالمه شگفت‌انگیز" و "دِکا" با درخواست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به پایان رسید.


آمریکا: داعش تا پایان 2016 نابود نمی‌شود
یکی از مقامات دولت آمریکا گفت: داعش تا پایان ۲۰۱۶ هم نابود نخواهد شد و همچون القاعده به موجودیت خود ادامه خواهد داد.


چرا بچه ها بدزبان می شوند؟
تنبیه در اغلب موارد نمی تواند جلوی بدزبانی کودک را بگیرد.


دایی پیگیر ماجرای سوشا شد
سرمربی تیم فوتبال صبای قم پیگیر حل مشکل سوشا مکانی شد.


زیبایی دندان ها به قیمت پوسیدگی
زيبايي دندان‌ها در گذشته به هر قيمتي انجام نمي‌شد، اما اين روزها برخي دندانپزشكان هم سعي مي‌كنند به هر قيمتي شما را زيباتر كنند؛ به هر قيمتي حتي به قيمت خراب شدن همه دندان‌هايتان!


اولین واکنش زیدان پس از قبول سرمربیگری رئال
جانشین رافائل بنیتس عنوان کرد از اینکه سرمربی جدید کهکشانی‌ها شده هیجان زده است.


مقامات سعودی: اعدام‌ها عادلانه بود!
هیات عربستان در سازمان ملل اعلام کرد، اعدام 47 تن شامل شیخ شیعه سعودی براساس دادگاهی "عادلانه" صورت گرفته است و از طرفی هم با وجود روابط تیره و تار با ایران، در مذاکرات صلح سوریه شرکت خواهند کرد.


مرفه‌ترین کشورهای جهان معرفی شدند
شاخص رفاه لگاتوم رتبه‌بندی سالانه موسسه پژوهشی لگاتوم است که درباره سطح رفاه در ۱۴۲ کشور مختلف منتشر می‌شود. لگاتوم از سال ۲۰۰۷ این گزارش را منتشر می‌کند.


قاتل:همسرم طلا میخواست او را کشتم
مردی که همسرش را به‌قتل رسانده است، در بازجویی‌ها اعتراف کرد اصرار‌های همسرش برای خرید گردنبند طلا باعث این جنایت شد.


قانون جدید درباره پیش فروش خودرو
در حالیکه در ماه‌های اخیر برخی خریداران خودروهای وارداتی به دلیل نداشتن پلاک موفق به تحویل گرفتن خودروی خود در موعد مقرر نشده‌اند، براساس یک قانون جدید این شرکتها پیش از حصول اطمینان نسبت به شماره‌گذاری خودرو مجاز به پیش‌فروش آن نخواهند بود.


اعدام وحشیانه یک نوجوان توسط داعش +عکس
گروه تروریستی داعش، یک نوجوان را در سوریه از بالای ساختمانی به پایین پرت کرد.


عکس یادگاری با اولین هواپیما در ایران
سال 1292 هجری شمسی اولین هواپیما وارد ایران شد که احمدشاه قاجار با آن عکس یادگاری گرفت.


شرط عجیب برای گذشت از قصاص قاتل
شب 30 دی ماه سال 92 وقتی پدر خانواده در طبقه سوم خانه‌اش واقع در خیابان کمیل به قتل رسید، یک سناریوی باورنکردنی پیش روی تیم پلیسی و قضایی قرار گرفت.


الجبیر: حج زائران ایرانی تعطیل نمی‌شود
عادل الجبیر در یک نشست خبری سخن گفت که دولت عربستان تصمیم گرفته تا تمامی شهروندان سعودی را از سفر به ایران منع کند.


نامه «القاعده» به «داعش» درباره ایران
«القاعده نامه ای به گروهک تروریستی داعش با موضوع ایران ارسال کرده که از زبان ابومحمد عدنانی سخنگوی داعش به جزییات این نامه اشاره شده است.»


10 نکته برای حفظ سلامت دستگاه گوارش

استرس می تواند روی هر بخش از سیستم گوارش تاثیر بگذارد.


پیش دانشگاهی حذف می‌شود
معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمرات پایه دوم و سوم متوسطه یعنی پایه‌های ۱۱ و ۱۲ به عنوان سابقه تحصیلی خواهند بود، مطرح کرد: این طرح در ورود دانش‌آموزان به دانشگاه تاثیرگذار خواهند بود.


ترکیبات جدید برای درمان افسردگی

محققان ترکیبی به نام hydroxynorketamine را شناسایی کردند که می‌تواند علائم افسردگی را به سرعت و بدون عوارض جانبی ناخواسته مرتبط با دارو‌های روانگردان درمان کند.

کاهش چشمگیر گردشگران ایرانی ترکیه
«روابط نزدیک اقتصادی و سیاسی میان دو کشور ترکیه و ایران و همچنین برخی جذابیت‏های اجتماعی ترکیه برای گردشگران ایرانی، در سال‏های گذشته این کشور را به نخستین مقصد گردشگران ایرانی تبدیل کرده بود؛ اما در سال 2015 میلادی بنا به دلایل مختلف از اقبال ایرانی‏ها به این مقصد توریستی کاسته شده است.»


خوراکی های مخصوص کودک نابغه

آهن یکی از املاح اصلی است که باعث می‌شود کودکان پرانرژی باشند.



نگاهی به تجارت ایران با 6 کشور عربی خلیج‌فارس

کشورهای حاشیه خلیج فارس روابط تجاری خوبی با ایران دارند و در عین حال بازار مناسبی برای افزایش صادرات غیرنفتی ایران به حساب می‌آیند، در عین حال این تجارت برای طرف مقابل نیز سودمند است اما اگر به دلایل سیاسی تصمیماتی بگیرند که منجر به قطع روابط اقتصادی دو کشور شود، قطعا بیشترین زیان این اقدام متوجه آنها خواهد بود.


رواج طنزهای مستهجن در فضای مجازی/مزاحم تلفنی معروف تلگرامی کیست؟

این روزها نه تنها سبک زندگی مردم تغییر کرده است بلکه شیوه تفریح جوانان هم تغییر کرده است و فضای مجازی بستری تازه و نا شناخته را برای تفریح جوانان فراهم آورده که بحث آسیب شناسی آن بسیار جدی است.شما هم اگر دهه 60 ای و 50 ای باشید و اهل گشت و گذار در شبکه های...


دختر می خواهید یا پسر؟

«دختر می‌خواهید یا پسر؟ تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری، جنسیت فرزندتان را به دلخواه خود تعیین کنید.» اینها جملاتی است که این روزها در بسیاری از مراکز و کلینیک‌های درمان ناباروری دیده می‌شود.


از شیر مرغ تا جان آدمیزاد؛ تبلیغات لجام‌گسیخته «جنسی»!
مدتی است محصولات جنسی و فیلم‌های آموزش بهداشت جنسی به راحتی در برخی داروخانه‌های سطح شهر به فروش می‌رسد در آن سوی ماجرا هم موج گسترده تبلیغات محصولات جنسی و داروهای تقویت قوای جنسی به صورت گسترده در فضای...


انتهای پیام/
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.