اصفهان؛

رشد 12 درصدی صدقه درشهرستان تیران وکرون

مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان تیران وکرون گفت: میزان پرداخت صدقه مردم دراین شهرستان درسال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل 12 درصدرشدداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علی طالبی افزود: در 9 ماهه سال جاری بیش از 30 میلیارد ریال صدقه و بیش از 7 میلیارد ریال زکات در شهرستان تیران و کرون امسال جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: برای حمایت از نیازمندان شهرستان تیران و کرون که شامل حمایت های تحصیلی، ازدواج، جهیزیه، آموزش، مسکن و اشتغال و مواردی از این قبیل بوده، بیش از 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکمیته امداد شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه اعتماد مردم به عملکرد کمیته امداد در افزایش درآمدهای این نهاد موثر است، تصریح کرد: راه اندازی پایگاه های مردمی نیکوکاری در مساجد، جمع آوری و توزیع کمک های مردمی با تلاش معتمدین محلی و شفافیت در عملکرد از عوامل موثر در جلب اعتماد مردم بوده است.

وی ادامه داد: مردم در تحقق اهداف کمیته امداد در بخش های مختلف موثر بوده اند و مشارکت های مردمی موجب تامین نیازهای مددجویان و افراد نیازمند شده است.

وی راه اندازی گلخانه، فعالیت در حوزه حمل و نقل کالا از جمله عرصه های اشتغال زایی برای مددجویان اعلام کرد و افزود: مددجویانی که توانایی کار داشته باشند با دریافت تسهیلات بانکی که از منابع کمیته امداد و بانک های عامل است مسیر شغل و اشتغال و خودکفایی را برای خود فراهم می سازند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.