زنجان؛

کمک یک ميليارد و 200 میلیون ريالی طارمی ها به نیازمندان

مدير کميته امداد شهرستان طارم از جمع آوري يک ميليارد و 200 ميليون ريال صدقه در شهرستان طارم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ؛مدير کميته امداد شهرستان طارم گفت:بر اساس آيات و روايات نقل شده پيامبر اکرم (ص) و ائمه معصومين (ع) همواره بر پرداخت صدقه مبادرت ورزيده و ديگران را نيز به اين امر مهم و پسنديده سفارش مي‌کردند.

صفري با اشاره به اينکه طرح جمع‌آوري صدقات از طريق کميته امداد نيز در راستاي عمل به سنت‌هاي حسنه اسلامي صورت مي‌گيرد، افزود: به علت اعتقادات ديني مردم و اطلاع رساني مطلوبي که توسط کميته امداد صورت گرفته اجراي اين طرح به نحو مطلوبي در بين مردم جا افتاده است.

وي با اشاره به اينکه طرح جمع‌آوري صدقات از طريق توزيع صندوق در بين مشترکان خانگي و تعبيه آن در ادارات و معابر اجرايي مي‌شود، اضافه کرد: با برآورد صورت گرفته در حال حاضر 9 هزار و 226 مشترک خانگي صندوق صدقه در شهرستان طارم وجود دارد.

صفري همچنين تعداد صندوق‌هاي متوسط نصب شده در ادارات اين شهرستان را 127 مورد اعلام کرد و گفت: در معابر، ميادين شهرستان نيز 291 عدد صندوق صدقه نصب شده است.

مدير کميته امداد شهرستان طارم خاطر نشان کرد: تا پايان مهر امسال يک ميليارد و 254 ميليون ريال صدقه در شهرستان طارم جمع آوري شده است.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.