گزارش/

چگونه به یک دعانویس موفق و حرفه ای تبدیل شویم ؟ + تصاویر

زنی سفید رو و قد کوتاه بختم را بسته است و فقط او می تواند اثرات کار آن زن را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ما به یگانه و یکتا بودن خداوند معتقدیم و می دانیم که باید در برابر اراده وحکمت خالق خود سر تسلیم فرود آوریم و تنها از  ناحیه اوست که می توانیم خواسته هایمان را طلب کنیم.

بی شک همه در زندگی شخصی و کاریمان مشکلاتی داریم و همیشه زندگی بر وفق مرادمان نیست... .

انسان ها با انگیزه های متفاوتی دعا می کنند اما مشکل از آن جایی آغاز می شود که گاهی پاره ای از افراد صبر، حوصله و توان رویارویی با این ناراحتی ها را ندارند و در برخورد با مانع های ریز و درشت اهداف زندگی شان ،به جای بکارگرفتن راه های صحیح حل مسأله به عده ای پناه می برند که به اسم دعا نویس از مردم اخاذی می کنند.چنین ساده لوحی هایی سبب شده است که بازار این سود جویان و متقلبان گرم و جیب آنها پر از پول شود.


*تبلیغات به دعا نویسی هم رسید!


در هر جامعه ای مشکلات و انتظارات هر رده سنی تقریبا مشابه و مشخص است.هنگامی که مشتریان نزد این شیادان می روند،آن ها ابتدا سرکتاب باز و سپس بر حسب سن و جنسیت مراجعه کنندگان، آینده ای تیره و پراز دردسر را برایشان بازگو می کنند.


مواد لازم برای رمالی و دعانویسی را در این مطلب جستجو کنید + تصاویر

این افراد با سو استفاده از عقاید مذهبی گروهی از جامعه و سادگی آنها، هم نوعانشان را فریب می دهند.آنها کاغذها و نوشته های درهمی که منبع شان به هیچ وجه قرآن کریم و کتاب های دعای معتبر و تایید شده علمای دین نیست را به عنوان دعا به مشتریان شان می فروشند.همچنین آن ها با هدف جدی به نظر رسیدن کارشان، روش های سختی مثل چال کردن کاغذها زیر یک درخت کمیاب را برای استفاده و نتیجه دادن این دعاها تجویز می کنند !


مواد لازم برای رمالی و دعانویسی را در این مطلب جستجو کنید + تصاویر


نا گفته نماند که بعضی از این دعانویسان،کارت ویزیت و تبلیغات گسترده هم در مکان های شلوغ از جمله متروها عرضه می کنند و جالب آنجاست که افراد برای مراجعه به آن ها باید وقت قبلی نیز بگیرند !

فاطمه، 22ساله،کارشناس روابط عمومی می گوید:"3سال پیش نزد دعا نویسی در کرج رفتم،او می گفت: زنی سفید رو و قد کوتاه بختم را بسته است و فقط او می تواند اثرات کار آن زن را از بین ببرد.دعانویس در قبال دعاهایی که به من داد،450هزارتومان پول گرفت.الان با گذشت 3سال از آن ماجرا من هنوز مجرد هستم."

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رحمانی درباره کسانی که خود را دعانویس معرفی می کنند،با صراحت می گوید: "این افراد قشری هستند که نسبت به علوم غریبه آگاهی صحیح و کافی ندارند، همچنین با علم ناقص خود، آسیب های زیادی به مردم می رسانند.اینگونه افراد سودجو فقط به پول فکر می کنند و تنها هدفشان شیادی و کلاهبرداری است.


مواد لازم برای رمالی و دعانویسی را در این مطلب جستجو کنید + تصاویر



* وقتی کسی افسار زندگی اش را به دست یک شیاد بدهد!

بعضی از افراد در برابر مشکلات به جای اینکه صبر پیشه کنند و گامی در جهت بهبود اوضاع بردارند، می خواهند که خودشان آینده را به صورتی غیر منطقی کنترل کنند و از راه های غیر عادی که بر خلاف طبیعت است، به نتیجه دلخواه شان برسند.

این افراد نزد بسیاری از دعانویسان شیاد می روند و از آن ها می خواهند که آینده را برایشان پیش گویی و در جهت بهبود شرایط و یا جلوگیری از اتفاق های ناگوار راه حل های کارگشایی را ارائه کنند.

مشتریان ثابت این شیادان در برخورد با رویدادهایی که برخلاف گفته های این دعا نویسان است، به شدت سردرگم و همچنین در توانایی حل مسأله و تصمیم گیری دچار ضعف و دشواری می شوند.

نکته جالب توجه در مورد مشتریان این شیادان این است که حتی وقتی بی اثربودن کارهای این کلاهبرداران در زندگی شان را می بینند، بازهم به شکل ساده لوحانه ای خود را به این گونه افراد و نوشته ها وابسته می کنند.

مینو، 26ساله،کارشناس معماری درباره پیش گویی دعانویسان می گوید:" چند سال پیش دعا نویسی زندگیم را پیش گویی کرد.من به همه حرفای او امید بسته بودم اما هنگامی که حرف های قشنگش اتفاق نیفتاد، نسبت به زندگی ناامید شدم و دیگر نمی دانستم چگونه با مشکلاتم کنار بیایم.

دکتر جعفر بای ،روانشناس درباره پیامد وابستگی افراد به دعانویسان و رمالان می گوید:" این مسأله باعث بی اعتمادی در روابط میان فردی و خانوادگی افراد می شود و همچنین تمام تلاش های سازنده و مفید انسان را تحت الشعاع قرار می دهد.


*پول سازی از راه گفتن حرف های کلی !


دعانویسان تقلبی با گرفتن مبالغ قابل توجهی از مردم، مدعی می شوند که می توانند تمام مشکلات انسان ها از جمله خرید و فروش ملک،شفای بیماران و باز کردن بخت دختران جوان را با دادن یک کاغذ و نوشته های ناخوانا حل کنند. آن ها با توجه به تجربه و مهارتی که در فریب دادن افراد دارند، با حرف های کلی و مبهم از آینده ای که ممکن است برای هرکس اتفاق بیفتد،مراجعه کنندگانشان را راضی و وابسته به خود نگه می دارند. این در صورتی است که خداوند بهترین راهنما یعنی قرآن  را برای زندگی انسان ها نازل کرده و در همین کتاب زندگی ساز اراده خود را بالاتر از هر چیز دانسته است. خداوند در آیه 102 سوره مبارکه بقره می فرماید: کافران سحر را یاد گرفتند ولی هیچگاه نمی توانند بدون اجازه خداوند،به انسان ها زیانی برسانند.

بنابراین بهترین راه در مواجه با مشکلات،توسل جستن به خدا و سیره و گفتار ائمه اطهار (ع)است.ما می توانیم در ارتباط با معبود،ائمه (ع) را واسطه قرار دهیم و از این طریق حاجاتمان را طلب کنیم.همچنین بهتر است بدانیم این متقلبان که از اسم مقوله ارزشمند دعا سو استفاده مالی می کنند، نمی توانند تأثیر مثبتی در زندگی انسان ها داشته باشند زیرا اگر کاغذ و نوشته هایشان اثر بخش بود،فکری برای مسائل و مشکلات خود می کردند و آینده ای بهتر و آبرومندانه تر از این شیوه زندگی را برای خویشتن رقم می زدند.


گزارش از نازنین میرزایی



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۰:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام من واقعا زندگیم داغون شده طلسمم کردن لطفا اگه کسی دعا نویس و بتونه طلسم من را باطل کنه معرفی کنه
Iran (Islamic Republic of)
سپهری
۰۴:۵۹ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
0938366284۷همه جا تلاش کردی این حاجی هم برو اصاتا پاکستانی هست موکل داره خدا پدر مادرشو بیامرزه من ک ازش راضی هستم حالا بقیش با خودتون فقط قبلش بگین از چه کسی تماس گرفتین یا علی ممد?
United States of America
علی اکبر
۰۳:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
آیا میشود با جن مسلمان ارتباط بر قرار کنیم؟ جواب
Iran (Islamic Republic of)
سپهری
۰۵:۰۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۲
اطلاعات دفیق ندارم رفیق اصالتا پیرمرد پاکستانی هست کاری از دستش برنمباد خودش میگه در توانم نیس من که مدیونشم خودنی
Iran (Islamic Republic of)
یک غریبه
۰۲:۴۶ ۰۲ تير ۱۴۰۲
09921473519این شماره یک ملا هس واقعا کارش عالیه من که جواب گرفتم کاری نتونه کنه بهتون همون اول میگه واقعا اعتقاد نداشتم اولش اما با این ملا فهمیدم دعا و ملا هم واقعیه خرافات نیس
Iran (Islamic Republic of)
Alfa
۱۱:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام ببخشید من به کمک نیاز دارم(:اگه دعا نویسی هست که بتونه واقعا کمکم کنه یه پیام بده رو این خط
09338808471
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۱:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ینی یکی پیدا میشه صادق باشه
Iran (Islamic Republic of)
ابولی
۲۱:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
نمیشه گفت خرافاته چون تو خاندان ما دعا نویس زبر دست هست ولی مهم اینه ک برای کارهای شرعی استفاده شه و ن شیطانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
سحر و جادو هست شک نکنید
Germany
ال
۰۴:۵۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام دعانویس خوووب معرفی کنید بهم دوستان
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ر
۱۴:۳۶ ۰۲ دی ۱۴۰۰
من دعا نویس خیلی عالی سراغ دارم
United States of America
leyla
۰۲:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
leyla
۰۲:۳۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
نمیدونم چی بگم واقعن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
خوب
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
خوب
Iran (Islamic Republic of)
بنده خداه
۱۹:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام علیکم دوستان اول خدا اخر هم خدا اگر عربی بلد نیستی فارسی معنی قران را مطالعه کنید سحر جادو هست در قرآن هم هست ولی هر دعانویسی دعانویس نیست
مانند شغل های دیگه کلاهبردار وشاد زیاده شده اول تحقیق کنید بعد بروید پیش دعانویس
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۱:۵۹ ۱۲ تير ۱۴۰۰
همه اینا بستگی به اعتقاد بالایی میخواد من خیلی دنبال اینکارا بودم خیلی تا دلت بخواد اصلا کارام جور نشد بعد نتیجه گرفتم فقط خدای بزدگ میتونه کمک کنه هروز ایت الکرسی بخون اخرش بگو قروطن عندتلله بعد حاجتتو از خدا بخدا ..بخدا همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
سلام دوستان گلم آدما دودسته آن بعضیها اعتقاد ندارند درست ولی من خودم اعتقاد دارم چون واقعا کارهایم انجام شده.البته طرف مقابلت باید موکل داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
تورو خدا به منم معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
واقعا که دعا نویسی الکیه خدا پدرتو بیامرزه
یک نمازی هست به نام نماز حاجت یازده رکعت برید اونو بخونید جای این کار ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
به نظرمن اگه راست میگن اول مشکل آدماروحل کنن اگه مشکلشون حل شدبعداون شخص یه پولی به عنوان تشکربه اوهدیه دهدنه اینکه اول بگویدپول پرداخت کنیدبعدبراتون سرکتاب بازمیکنیم ممکنه مشکل اون شخص برطرف نشه وبیخودکلی پول به شخص دعاکن بده مثل نذرکردن نذرمیکنیم اگه مشکلمون حل شدنذرمون ادامیکنیم ووظیفه خودمونو درمقابل محبت خداانجام میدیم ولی وقتی نذرمون قبول نشدودعامون مستجاب نشدومشکلمون حل نشدماوظیفه نداریم که به عهدمون وفاکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
واقعا که جهل جاهلیت تا کی خدا این قدرت رو داره اون از آینده خبر داره اینا همش خرافاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۶ دی ۱۳۹۹
سلام من یه دعانویس میخوام که واسم یه دعا بنویسه البته حضوری نمیتوم اگه سراغ داشتین معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۹
دعا ب وقتش و ب روزش باشه خیلی کارایی داره پیش هر کسی نباید برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۹
من یوسف استم 18 سالم است من خیلی دوست دارم موکل داشتم باشه چیکار کنم موکل داشتم
Germany
خسته دل
۲۲:۵۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
لفطا یک دعا نویس خوب و ماهر را معرفی کنید و ادرس وشماره تلفن ازش برام بفرستین .ممنونم .خدا خیر تان بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
با سلام خسته نباشید به همه من هم تو زندگیم مشکل داشتم خدا شکر توسط یه دعا نویس حل شد کارش خیلی عالیه هر کس میخواد من شمارشو بدم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام منم مشکل دارم بخدا انقد گشتم دیگه خستم اگه واقعا ی دعانویس کاربلدومورداعتماد میشناسی لطفا شمارشو بهم بده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۴۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
سلام اگ دعا نویس عالی میخوایین و کاملا تضمینی زنگ بزنید۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۲۳:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
دوستان سلام این رو به یقین میگوییم وایمان دارم اگر واقعا کسی میخواهد به چیزی که میخواهد برسد توکل به خدا کند و نماز شب رو بخواند در ۴۰ روزش نشده به حاجتش میرسد من خودم دو بار تجربه کردم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۱۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
من خودم با استفاده از بیشتر ایات قران وبعضی ادعیه ها معمولا در مورد خیلی از مشکلات را اول با یاری خدا وانجامش توسط خود شخص را توانستم تقریبا حل کنم اینهم شماره من
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۰۲:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
من عاشق شدم چطور برسم بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین
۱۷:۱۸ ۲۴ تير ۱۳۹۹
کی دعا میخاد هرکس دعا میخاد بیاد تا من بهش بدم
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۹
من عقیده ام اینه:
هر کس به هر چی اعتقاد داشته باشه از ته دل به مرادش میرسه،حالا دعا باشه دعا نویس،حضرت عباس،امامان ما،قرآن،صدقه،نذر،قربانی.
منکه به هیچکدوم اعتقاد ندارم فقط باور دارم کسی هست لایزال و جاودان،آفریننده هستی ،اون کاراش رو که خاسته های شماست از طریق ابزار مورد اعتقاد شما انجام میده،پس بعضی از شما که با یه دعا بختتون باز میشه و ... مطمئن باشید که کار اونه،نه دعانویس.
آداب معاشرت و دوست یابی رو یاد بگیرید مجرد نمیمونید.
گول نخورین،اون راههایی که دنبالشین شیطانیه و خونبها داره که خودتون،دوستاتون،خانوادتون پرداختش میکنن.
من نه قرآن و قبول دارم نه اون خدایی که هستی رو آفریده ولی فقط عربی بلده.نه پیغمبری که شعرای سلمان فارسی رو کرده ورد شب و روز ما.
خدای من اهوراست.
هیچ ترسی هم ندارم
اینم شمارم ۰۹۳۷۰۰۷۹۹۳۰
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۳:۳۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام میشه شمارشو بدین خواهش می کنم توروخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام اگه میتونیو شمارش هم به من دهید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۰:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام میشه شمارش را واسم بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
خرفات
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۷:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
من یه دعا نویس خیلی خوب سراغ دارم..اصلن پولکی نی و زیاد پول نمیگیره....ڪــــارش قصد خیره..خیلی خوبه کارش
Iran (Islamic Republic of)
ایسان
۱۱:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
لطفا شمارشم به من بدین
Iran (Islamic Republic of)
محدثه علیپور اقدم
۱۱:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
او کیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
فقط خدا تمام
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۲۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
ذکر تو شرایط سخت و آسان کافیه مثل یا مومن ، یا رزاق این نوع ذکرها هم دعاست و هم زمینه ی دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۵:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چطوری از شمارهای نقشه استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۳:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام منم اعتقادزيادي دارم حقيقت داره پيش هركسيم نبايد رفت
Iran (Islamic Republic of)
(شکست سکوت)غریبه
۰۵:۱۸ ۲۲ تير ۱۳۹۹
من میتونـــــــم کمکتون کنـــــــــم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
کسی دعا نویس خوب خواست سراغ دارم چون خودم رفتم پیشش
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۰:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
کجاست؟ اسمش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۸:۵۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
کجاست اسمش چیه منم ارومیه هستم میشه بگی
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۲۰:۲۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
ادرس میدین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۴:۳۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
هیچی وجود ندارد
Turkey
Helen
۲۲:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۸
میشه شمارتونو بدید یا شماره یه دعا نویس حرفه ای رو بدید مرسی لطفااا جواب بدین❌❌❌❌❌❌❌❌❌
Iran (Islamic Republic of)
(شکست سکوت)غریبه
۰۵:۲۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
تضمینی اول کمکتون میکنه بعداگه دوست داشتید بدون هیچگونه شرطی بهش شیرینی بدید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۳۸ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام دوستان لطفا به من هم یه شخص مطمئن و حرفه ای معرفی کنید من تو شیرازم و بعد از شش سال مشکل الان به این نتیجه رسیدم که نیاز به یه دعانویس دارم.لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
خاله سکینه
۱۶:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
من خودم دعامینویسم.دعانوشتن اداب داره.هرکسی نمیتونه.ولی واسه هرکسی اینکارونمیکنم.من واسه نوشتنه یه دعا۱ساعت وقت میزارم.ولی شنیدم دعانویسایی هستن که همون موقع مینویسن وتحویل میدن
Iran (Islamic Republic of)
سونیا
۱۳:۳۶ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام چندساله که دچار مشکل شدم میشه خواهش کنم کمکم کنید یه راه ارتباط با خودتون رو برام بذارید مثلا ای دی تلگرام یا شماره تماس یا هرچی.ممنون میشم ومنتظرتونم
Iran (Islamic Republic of)
Mobina
۱۰:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ۴ساله با یکیم ولی جدیدا یه مشکلی پیش اومده و مجبوریم از هم جداشیم خودمون نمیخوایم ولی ب اجبار رفته میخوام برگرده نمیدونم پیش کی دعا بگیرم تاحالام نگرفتم میترسم خوب نباشه ولی اعتقاد دارم خواهش میکنم کمکم کنین یا یکیو معرفی کنین که خوب باشه
Iran (Islamic Republic of)
مهنا
۱۷:۲۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چطوری دعا مینویسی میشه به من هم یاد بدی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
محمد بن عیسی گوید از حضرت رضا (ع) در باره سحر پرسیدم حضرت فرمود: سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر می‏کند هر گاه ترا سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعا را بخوان: "باسم الله العظیم باسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت و انقرضت".
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
من هم هیچ اعتقادی به دعا نویس نداشتم ولی همش بد میارم ونمیدونم چیکار کنم زندگیم کلن مختل شده
Iran (Islamic Republic of)
مریم10698
۱۰:۵۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام من در کل آدم موفقی بودم روز به روز هم بر موفقیتم افزوده می شد خدا می داند حق هیچ کس را تا به حال نخورده ام و چیز حرامی در زندگیم نیاورده ام ...اما متاسفانه از سال 95 تا کنون زندگیم کاملا زیرو رو شده ....برایم پیش صبی حا دعا درست کرده اند به هر دری زده ام که باطلش کنم از دعا نویسهای اینترنتی گرفته تا ....ولی متاسفانه هنوز پا بر جا می باشد تا کنون کلی هزینه کرده ام ولی همه اش کلاه برداری بوده تف به ذات آدمای کلاش و دروغ گو ...خسته شده ام به قر آن پناه اورده ام ولی باز هیچ حتی کسی که ادعا می کرد صبی است نیز یک طلسم اینترنتی برایم فرستاد ...کسی هست به خاطر رضای خدا کمکم کند خسته شده ام .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۰:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
استان فارس، شیراز، فیروزاباد، آقای رحمانی، کارش خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۰:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
با سلام دوستان من هم مثل خیلی ها به دعا و دعا نویسی هیچ اعتقادی نداشتم و مسخره هم میکردم و خرا فاتی بیش نمیدونستم واین را بگم تو زندگیم همیشه کار کردم و هیچ چیزی نداشتم همیشه گیر و گرفتار بودم غیر از اینها بدتر همیشه استرس و نگران بودم همیشه ناراحت بودم چل چمال داشتم تا اینکه یک روز به خودم گفتم بزار ببینم دعا حقیقت داره و رفتم پیش یه دعا نویس اشنا و کار درست به من دوتا دعا داد باور کنید تمام اون‌حالت و احساسات که داشتم همه از بین رفت و حالا به دعا بسیار اعتقاد پیدا کردم ولی این را هم بگم باید پیش یه دعا نویس خوب که موکل داره برید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
میشه شمارشو بهم بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۷
من اعتقادی به دعا نویس ندارم
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۲:۴۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
من واقعآبه یک دعانویس خوب نیاز دارم کسی که ازگذشتم باخبرباشه اگه میشناسیدمعرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
نصرالاه
۰۳:۳۵ ۲۶ تير ۱۳۹۹
من میشناسم تمام گذشتتم میگه ولی انسانه کلاه بردارنیست
Netherlands
نگی
۱۶:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
هر کسی که با این طلسم ها زندگی مردم رو خراب می کنه متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۶:۱۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
سلام درمورددعانویسی وامثالهم نمیشه گفت دروغه من هم مثل سایرین نخست ازروی کنجکاوی وروکردن دست افرادشیادان سالهای سال مطالعه ودراین مسیرپا گذاشتم با اینکه فردتحصیلکرده وبدور از خرافات بودم همین کارها درکشورهای پیشرفته خواهان زیادی داردونتایج انراازمزدیگ مشاهده وعمل کردم ولی برای امرارمعاش وکسب درامد نیستم ونبودم بطور خلاصه بگویم کارهاواعمال زیادی واصولی نیاکوزی جزصررچیزی عایدت نمیشود از زکات حروف چله و...رابارها انجام دادم ودرنهایت ارتباط پیدا کردم ولی متاسفانه درجامعه کنونی برحسب حسادت کینه و...عده ای به این کارها متوسل میشوند وبرای رهایی طرف مجبور میشوی کسی از روی صدق این دعا وجادو را باطل کند وبنظرم گرفتن وجه بالا درست نیست واین اقایان کیسه برای مردم دوخته اند وهیچوقت تا این موقع از کسی وچه ای دریافت نکرده ام ومعمولا نهایت هزارتومان یا پانصد وان مبلغ رادرراه خودش صرف نمودم اگر مبلغی دریافت نکنی موکل از انجام کارها سرباز میزند وازطرف میخواهم یک بنده مستحق رامیشناسی بدهد .درخاتمه گرچندبعضی کارها مشکلات خودش را دارد نرخ تعیین گردن درست نیست باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۲۲:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
سلام میتونم باهاتون حرف بزنم لطفا اگه میشه ایمیلتونو برام بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سلام مي شه براي رضاي خدا مشكل من رو هم حل كنيد يك عمر دعاتون مي كنم ديگه خسته شدم .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سلام اقای فرهادمیشه ایمیل تون روبدید،مشکلی بزرگ دارم ممنون میشم بتونیدکمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سونیا
۱۳:۲۹ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام میشه خواهش کنم به من کمک کنید یا حداقل راهنمایییم کنید چندسال دچار مشکل شدم ممنون میشم ای دی تلگرام و یا هر راه ارتباطی با خودتون روبرام بذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام مشکل دارم جدی انقد گشتم خسته شدم ب ولامیشه یه را ارتباطی بدید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
کاش یک مجازاتی تعیین کنن برای کسانی که از سحر استفاده میکنن برای بدست آوردن مقاصدشون...من شخصا زندگی خودمو داشتم ولی بخاطر یک سری مسایل بامن دشمنی کردن ۶سال از زندگیم فنا شد چون خودم فکرشم نمیکردم که یک کسی بخاد با سحر زندگیمو خراب کنه اگه بشه ثابت کرد واقعا مجازات اون فرد چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۷
منم 20سالمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۷
منم 20سالمه
Iran (Islamic Republic of)
سرفراز
۱۴:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۷
سلام دوستان سحروجادودرسته من توزندگی شخصی خودم تجربه کردم ولی اثرش دایمی نیست موقته
Germany
مبینا
۱۵:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
اگر کسی دعا نویس خوب سراغ داره معرفی کنه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
غریبع
۱۱:۵۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
من سراغ دارم میخای ادرس بدم یا شمارشو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
برای منم شماره شوبفرست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام.

دعانویس راسته چندتا از اقوام ما که طلسم شده بودن یا مثلاً پدر بزرگم که به خاطر این که در زمان تولدش 2 تا جن تو تنور تو روستاداخل حیاط خونشون همزمان باهاش بدنیا اومدن اونارو میدیده رفته پیش دعانویس اونم کاری کرده که دیگه جن نبینه.
ولی یه نفردیگه از اعضای فامیلمونم طلسم شده بود اونا اشتباهی به جای این که طلسمو بهش نزدیک کنن به خوردش دادن به همین دلیل فشار طلسم باعث شده بود هزیون بگه و با صدای بلند گریه کنه دورشم که میرفتی حالشو بپرسی جیغ میکشید و گریه میکرد . رفتیم شیخ که تو مسجد روستامون سخنرانی میکرد اوردیم با دعا خوندن تونست طلسم و باطل کنه.
تو خونواده ی ما چون تو روستا تایفه ها باهم دشمنن بعضی ازتاییفه ها دست به این کارا میزنن تا تایفه های دیگرو بیچاره کنن. از این جور چیزا اگاهی زیادی داریم .


اگه میخواین از راه قرآن و خدا طلسم و اینجور چیزا رو باطل کنین پیش دعانویسا نرین . پیش طلبه ها . شیخ ها و مراجع دین برین . اگر مجبور شدین به وسیله دعانویس باطلش کنین .
چون دعانویس به واسطه جن همه کار هاشو انجام میده چون جن رو تسخیر کرده . جن گیری معمولاً از کتاب های پدر بزرگان و ..به دست انها میرسه . اونا رو اگه بهشون پول بدی طلسم میکنن و اگه بهشون پول بدی طلسمو باطل میکنن.
البته دعانویساییم بودن که فقط برای کمک به مردم اسن کارو میکردن .
امروزه خیلی از دعا نویسای خوب و کار بلد و بسیار دانا.دیگر زنده نیستن و مرده اند و کتاب انها به دست پسرانشان رسیده که راه انها را ادامه میدهند که به کارشان چندان وارد هم نیستن .
تعداد کمی از دعانویسان خوب در قید حیاط هستند . که بسیار به کارشان واردند.

با تشکر .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۹:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
همه اينها خرافاتي بيش نيست
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۹:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
همه اينها خرافاتي بيش نيست
Germany
مهدی
۱۴:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سحر و جادو و طلسم و ... همه چیززز وجود داره اگه کسی بلد باشه انجام بده حتما انجام میشه.
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۵:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
من خودم به این چیز ها اعتقادی نداشتم ولی به خدا به هر کی که می پرستید یکی میشناسم کارش 20 20 من با دو تا چشم دیدم کار شو
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۸ ۰۶ تير ۱۳۹۷
کی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
ادرسشو بزار خوب
United States of America
hitana
۱۵:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
shomarasho midin?
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۱۲:۵۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
سلام مي شه لطفا به من هم معرفي كنيد من هم يك مشكل بزرگ دارم فقط اول كار انجام بده بعد پول بگيره .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نجلا
۱۱:۵۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
سلام میشه بهم معرفی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
باسلام به دوستان عزیز من نمیخام تبلیغ دعانویس ها راوبکنم منم مثل خیلی از دوستان به دعا ووطلسم اصلا اعتقاد نداشتم و خرافات بیش نمیدانستم و میخندیدم یه موقعه مادرم یا کسی میرفت دنبال دعا تا یک روز از کنجکاوی گفتم ببینم امتحان کنم‌زندگی ۲۰ساله من همیشه با استرس و نگرانی و پریشانی بود وهمیشه نگران بودم الکی حالا چه پول داشتم و یا نداشتم همیشه پریشان حال بودم تا اینکه رفتم پیش یه دعا نویس باور کنید زندگیم از این رو به اون رو شد همه استرس و نگرانیم ازبین رفت با اینکه گرفتار و بدهکار هستم ولی دیگه اون حال سابق را ندارم و به دعا بسیار اعتقاد پیدا کردم ولی این را بگم دعا نویس خوب را پیدا کنید دعا نویس خوب زیاد پول نمی گیرد البته بازم بگم به کاری که داری و باید انجام بشه پول میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
فقط توکل برخدا باید بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۲۱:۲۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
یه دعا نویس واقعی لطفا بهم معرفی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
م------محمدی
۰۲:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
دعا نویسی که برا من دعا نوشتی زندگیم عالی شده خدا خیرت بده گفتم همیشه دعا گوت میشم اگر کارم درست شد حالا میگم خدا خیرت بده راستش وقتی قیافت دیدم گفتم کلا برداری توکل به خدا اومدم تو خونت اینم گفتم که حلالم کنی دعای خیر ما خانواده بدرقه زندگیت
Iran (Islamic Republic of)
م------محمدی
۰۲:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
دعا نویسی که برا من دعا نوشتی زندگیم عالی شده خدا خیرت بده گفتم همیشه دعا گوت میشم اگر کارم درست شد حالا میگم خدا خیرت بده راستش وقتی قیافت دیدم گفتم کلا برداری توکل به خدا اومدم تو خونت اینم گفتم که حلالم کنی دعای خیر ما خانواده بدرقه زندگیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
من که قبول دارم
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۰۵:۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
منم باور دارم چون خودم دعا نویس نیستم اما باچشمای خودم دیدم یه موجودیو بهرکس گفتم مسخرم کردن گفتن تو توهم زدی همیشه شبا میومد توخوابم یمدت مثله روانیا شده بودم الانم هرخوابی میبینه تعبیرشو میفهمم اون موجودی که دیدم بمن گفت یباردیگه میام خوب نگاهم کن میفهمی کیم.بجونه پسرم قسم واقعیته اما همه مسخرم میکنن و خیلی طولانیه چنداتفاق عجیب غریبه ک وقتی یادم میاد خیلی میترسم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
اول خدا و ائمه ها ....
ازقدیم سحر وجادو بوده ولی الان هرکسی نمیتونه کارش باشه
این زمونه به هردعانویسی و رمال نمیشه اعتقادداشت
من که هیچ نتیجه ای نگرفتم دوسه بار رفتم پیششون
الان تو نظر من همشون خرافات چون رمال واقعی بندرت پیدا میشه امروزی ها همشون دنبال پول هستن
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۰۴:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
سحر و جادو از زمان پیامبرانمون وجود داشت پس خرافات نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
اینها همش خرافاته
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۷:۵۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
عجب
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
مطالب خوب و جذاب و خواندنی بود.سپاس
Netherlands
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
اینا همش خرفات است
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
لطفایه دعا نویس خوب و واقعی تو تبریز معرفی کنین برام دوستان چون یکی داره با زندگیم بازی میکنه با همین دعا ها و.... که از داخل توپ و عروسک و... پیدا میکنم
Netherlands
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
چرا واقعا این خرافات را باور میکنید واقعا برایتان متاسفم
Netherlands
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۰:۰۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
من واس مشکلم خیلی به این در و اوندر زدم سحر و جادو درسته و من چون خیلی دعانویس رفتم و دیدم حقه بازن پولی واسشون ندادم چون میدونستم کسی که دعا میده پول نمیگیره یا از غیب میگه یا نشونه ای ولی یه پیرمرد تو ی روستا میشناسم وقتی گفتن جادوگره باور نکردم از آلمان اومده بودن پیشش بابدبختی رفتم خونش با گریه زاری باورتون نمیشه از گدشته من بدون اینکه من حرفی بزنم گفت پس راسته ولی این کسانی که خصوصا تو نت هستن بخدا دروغن
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۴:۱۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام میشه بی زحمت ادرس اون پیرمرده رو بدی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۷
تو کدوم روستا
Iran (Islamic Republic of)
M.r.i
۰۲:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
چطوری میشه آدرس اون پیرمرد رو ازتون گرفت
Iran (Islamic Republic of)
سوسن
۰۱:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
بخدا مات موندم نمیدونم چی بگم باور کنم یا باور نکن برم پیسه دعا نویسا یا نرم واقعا ادم رو تو شک میندازه این حرفا بعضیا میگن اره بعضیا میگن ن خب ی حرف بگید اره یا ن تا باور کنیم
Netherlands
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
خدا همهی ما را هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۰۵:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
اره بابا همین الان پاشو بدو برو.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۰۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
سلام

روزی پدر بزرگ من سرطان داشت و دکتر ها جوابش کردن ک دیگه کاری از دست ما بر نمیاد تا 48ساعت دیگه میمیره اوردنش خونه همه گریه میکردن داییم ی درویشی رو اورد امد دم حال نشست پدر بزرگم بالای اتاق دراز کشیده بود
درویش ک امد گفت چرا گریه میکنید نترسید اون عمرش درازه
همه ارم شدن گفت ی سفره ی قابلمه اب و نمک بیارید جلوی مریض پهن کنید به پدر بزرگم گفت بادستت نمک بردار و سفره رو جمه کن و بادستت ک توی قابلمه هس اب رو هم بزن و درویش ورد هایی رو گفت یک دف پدر بزرگم دستشو کشید بیرون وقتی درقابلمه رو باز کردیم پراز اب گل بود
چند تا قلف سنجاق پارچه بود درویش اصلا نزدیک نشوده بود گفت باید باتل بشه این گل رو هم ک از خاک قبرستونه بیرون بریزید
درویش ی ک داشت میرفت گفت هفت ماه دیگه از قبلشم بهتر میشه
واقعا همینم شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۴ ۰۶ تير ۱۳۹۷
تو کدوم منطقست این شیخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۸ دی ۱۳۹۶
عیــــــــــسی به دین خودش مــوسے هم به دیــن خودش ـ اگر طلسم دعا دروغه مگه میشه مردم به یه چیز دروغ رو بیارن پس نمیشه یک طرفہ قضاوت کرد دعا طلسم وجود داره و من هم بهش اعتقاد دارم
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
سلام واقعا من خودم سید داخل بندرعبارس سراغ دارم از قران دعا می دهد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۵:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
آدرس و شماره بهم بدین
Netherlands
ناشناس
۰۲:۵۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
فقط باید توکلتون به خدای مهربان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۱:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
کجایی بندر عباس رفیق میشه ادرسشو بنویسی برام
Iran (Islamic Republic of)
ماریا
۲۱:۲۳ ۰۷ دی ۱۳۹۶
توکل بر خدا ....
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۲:۱۴ ۰۶ دی ۱۳۹۶
همش خرافاته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۰۳ دی ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه نباید به این خرافات توجه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۲:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
فقط باید توکلتون به خدای مهربان باشه
Iran (Islamic Republic of)
شهباز
۱۳:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
شهباز
۱۳:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
من دعا نویس میشناسم حرف نداره. فقط از روی قرآن تا حالا جواب داده!
Iran (Islamic Republic of)
شهباز
۱۳:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
من دعا نویس میشناسم حرف نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
توکلمون به خدا باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
سلام .توبه کنید به خدا پناه ببرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
مطالب خوب و جذاب و خواندنی بود.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
سحر و جادو و طلسم درسته که واقعیت داره اما با هیچ کدام از اینها خیر نصیب شخص نمیشه بلکه شر دامنگیرش میشه
در ضمن کسی که به سحر و جادو و طلسم متوسل میشه چه بداند و چه نداند برای خدا شریک قائل میشه
اگه روایات معصومین رو مطالعه کنین متوجه میشید که توسل به سحر و جادو شخص رو از دایره ایمان به خدا خارج میکنه
United States of America
امید
۱۳:۳۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
در باره علوم غریبه و دعا و ....باید گفت که حقیقت محض و انکا ناپذیره اما اگر این دعا نویسان برای مردم مشکلی ایجاد کردند راهش کمک کرفتن از ائمه اطهار هست و اینکه توکل کنیم به خدا ...لا هول ولا قوه الا به الله علی عظیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
عجب
۱۲
آخرین اخبار