تبریز؛

بسته تشویقی پرداخت عوارض و جرایم شهرداری تبریز

با تصویب بسته تشویقی پرداخت عوارض و جرایم ساخت و ساز،به مدت محدود در محسابه و پرداخت عوارض و جرایم پروانه های ساختمانی در شهر تبریز تخفیف اعمال خواهد شد.

به گزارش بسته تشویقی پرداخت عوارض وجرایم  شهرداری تبریزگروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهردار کلانشهر تبریز در نشست شورای شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به کمبود نقدینگی در شهرداری تبریز در ماههای منتهی به پایان سال گفت:اجرای این بسته تشویقی شرایطی را فراهم میک من که میزان منابع نقد شهرداری در کئتاه مدت افزایش یابد تا به توان از آن طریق به درآمدهای پایدار در آینده دست یافت.

نجفی افزود این طرح از اول بهمن ماه تا پایان سالجاری اجرا خواهد شد و به کسانی که برای دریافت پروانه ساختمانی مراجه کنند 30 درصد تخفیف در عوارض ساخت و ساز به آنها اعطا خواهد شد.

به گفته وی به منظور حمایت از تولید ملی به کارگاه ها و واحدهای صنعتی شهر تبریز 35 درصد تخفیف در محاسبه مبنا عوارض کارگاه هاو واحدهای صنعتی که به صورت نقدی پرداخت کنند و 10 درصد تخفیف نیز کسانی که به صورت اقساطی پرداخت کنند در نظر گرفته شده است.

نجفی با بیان اینکه افرادی که از این طرح بهره مند خواهند شد دیرکرد چک های برگشی،دیرکرد مراجعه جهت دریافت پایان کار و دیر کرد بدهی هایشان بخشوده خواهد شد افزود برای چک هایی که به منظور پرداخت بدهی برای بعد از سال 96 دریافت شده نیز 23 درصد بخشودگی در نظر گرفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد همچنین کسانی که عوارض سالیانه خودرو خود را در مدت اجرای طرح پرداخت کنند از پرداخت جریمه دیرکرد عوارض سالیانه خودرویشان معاف خواهند بود.

شهردار تبریز همچنین از لایحه شهرداری تبریز مبنی بر امکان فروش املاک متعلق به شهرداری تبریز به میزان 23 درصد کمتر از قیمت تعیین شده به منظور پرداخت بدهی های نقدی شهرداری به جای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد که تصویب آن به جلسه آتی شورای اسلامی شهر تبریز موکول شد.

شورای شهر تبریز همچنین یک میلیارد تومان برای ستاد باسازی عتبات عالیات ،500 میلیون ریال برای انجمن ناشنوایان و 300 میلیون ریال به کاروان پیاده امام علی(ع) و 3 میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هدیه داده شد.

یک میلیارد ریال از عوارض و جرایم تعاونی مسکونی آموزش و پرورش ناحیه 3،دو میلیارد و 850 میلیون ریال از عوارض و جرایم پروانه های ساختمانی 4 نفر دیگر از شهروندان بخشوده شد.

به سه خانواده که دارای فرزندان 4 قلو،5 قلو و2 قلو بودند نیز به هرکدام یکصد میلیون ریال هبه شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: بسته ، تشویقی ، شهرداری ، تبریز ، نجفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.