لرستان؛

افتتاح ۱۲طرح تعاونی در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح ۱۲ طرح تعاونی تولیدی، صنعتی و خدماتی در ایام دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آشتاب گفت: جلسات هماهنگی کمیته کارگری ستاد دهه فجر را با حضور در همه شهرستان های استان برگزار کردیم.

وی به صدا درآوردن زنگ انقلاب در واحدهای کارگری سطح استان را از برنامه های کمیته کارگری ستاد دهه فجر لرستان دانست و افزود: غبار روبی گلزار شهدا با حضور کارگران، کارفرمایان و تشکل های کارگری و کارفرمایی برنامه دیگر ما در این دهه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به دیدار با خانواده های شهدای کارگر استان در دهه فجر اشاره کرد وگفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری در بین کارگران و..  از دیگر برنامه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان است.

آشتاب افزود: لرستان در ایام دهه فجر میزبان مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور خواهد بود.

وی بازدید از واحدهای تولیدی و تعاونی های برتر استان را دیگر برنامه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان دانست و افزود: بازدید از واحدهای فنی و حرفه ای آموزش مهارتی، شرکت کارگران و کارفرمایان در نماز جمعه شهرستان های استان و استقرار تیم درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی و ارائه خدمات رایگان در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دیگر برنامه های این کمیته در ایام دهه فجر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به افتتاح طرح های تعاونی در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: ما در ایام دهه فجر ۱۲ طرح تعاونی تولیدی، صنعتی و خدماتی را افتتاح خواهیم کرد.

آشتاب به ایجاد امکان استفاده کارگران و کارفرمایان و خانواده های آنها از اماکن ورزشی کارگری در سطح استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: دیدار کارگران، کارفرمایان با ائمه جمعه و فرمانداران در سطح استان و حضور همه جانبه و یکپارچه کارگران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیگر برنامه های ما در ایام دهه مبارکه فجر است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.