یاسوج ؛

تقویت آموزش های فنی وحرفه ای در جامعه یک اولویت است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش مهم رشته های فنی حرفه ای در اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار گفت: تقویت آموزش های فنی و حرفه ای در این استان یک اولویت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از یاسوج؛فرج الله راد  افزود: توسعه و افزایش آموزش های فنی و حرفه ای راهکار مناسبی برای اشتغالزایی جوانان بیکار و توسعه جامعه محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری شش هزار و 216 نفر در دوره های مهارت آموری مراکز فنی وحرفه ای این استان شرکت کردند اظهارکرد: آموزشهای فنی و حرفه ای علاوه بر توانمند سازی افراد به توسعه و محرومیت زدایی جامعه نیز کمک شایانی می کند.
راد تصریح کرد: افزون بر یک میلیون و 469 هزار نفر ساعت آموزش مهارت در کارگاه های فنی وحرفه ای این استان برای این افراد برگزار شد.
وی ابراز داشت: آموزشهای فنی و حرفه ای می تواند ظرفیتهای زیادی را در جهت توسعه اشتغال، تولید و کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه نیز ایجاد کند.
راد عنوان کرد: 11 مرکز فنی و حرفه ای در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی، باشت، چرام و دنا آماده برگزاری دوره های فنی وحرفه ای است .

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.